Jump to content

de beste easter egg


Twankala

Recommended Posts

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Twankala

    9

  • Steel Dogg

    3

  • Kidco5

    3

  • tjoef

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is trouwens een menstruerende vrouw en een masturberende man/of vrouw. :puh:

Zelfde als 'gunit-gangster': 'There are no Easter Eggs up here, go away!' vind ik vet. Ben ik uren bezig om op die brug te komen (dat is toch op ene brug..?) en dan dat.. Toch grappig.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze eigenlijk allemaal niet echt super..

De grafstenen snap ik niet. De Cockrock vind ik niet erg op een penis lijken.

Wat is een menstruberende man? :puh: Ja ik heb m wel gezien, ja die is nog wel grappigst denk ik.

Lijkzakken had ik niet voor lijkzakken aangezien, ik had ze allaang eensg ezien, dacht dat het houtblokken waren, dat daar een kampvuur was geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon ff naar het Atrium gaan en hij staat daar in het midden.

Dit is de plaats waar je heengaat met de missie van Big Smoke, waar je die motor steelt.

Buiten de missie van Big Smoke: Just Business, kan je niet naar binnen gaan tenzij je een teleporter voor de PC of gebruik maakt van de Hidden Interiors ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon ff naar het Atrium gaan en hij staat daar in het midden.

Dit is de plaats waar je heengaat met de missie van Big Smoke, waar je die motor steelt.

Buiten de missie van Big Smoke: Just Business, kan je niet naar binnen gaan tenzij je een teleporter voor de PC of gebruik maakt van de Hidden Interiors ;)

Ik moet jou dan een correctie geven, dat gebouw waar je in moet met de missie 'Just Business' is ook buiten de missies gewoon toegankelijk. Dat wil dus zeggen dat je er geen teleporters en dergelijke voor nodig hebt. Je moet er heen rijden, en dan via de gele maker naar binnen gaan..

Je reageert trouwens wel op een oud bericht..

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon ff naar het Atrium gaan en hij staat daar in het midden.

Dit is de plaats waar je heengaat met de missie van Big Smoke, waar je die motor steelt.

Buiten de missie van Big Smoke: Just Business, kan je niet naar binnen gaan tenzij je een teleporter voor de PC of gebruik maakt van de Hidden Interiors ;)

Ik moet jou dan een correctie geven, dat gebouw waar je in moet met de missie 'Just Business' is ook buiten de missies gewoon toegankelijk. Dat wil dus zeggen dat je er geen teleporters en dergelijke voor nodig hebt. Je moet er heen rijden, en dan via de gele maker naar binnen gaan..

Je reageert trouwens wel op een oud bericht..

huh, kan dat? kan je dan ook meteen de vindplaats bij zetten? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon ff naar het Atrium gaan en hij staat daar in het midden.

Dit is de plaats waar je heengaat met de missie van Big Smoke, waar je die motor steelt.

Buiten de missie van Big Smoke: Just Business, kan je niet naar binnen gaan tenzij je een teleporter voor de PC of gebruik maakt van de Hidden Interiors ;)

Ik moet jou dan een correctie geven, dat gebouw waar je in moet met de missie 'Just Business' is ook buiten de missies gewoon toegankelijk. Dat wil dus zeggen dat je er geen teleporters en dergelijke voor nodig hebt. Je moet er heen rijden, en dan via de gele maker naar binnen gaan..

Je reageert trouwens wel op een oud bericht..

huh, kan dat? kan je dan ook meteen de vindplaats bij zetten? :D

Ik wil je wel de vindplaats geven van het gebouw. Het gebouw vindt je op de grens van Little Mexico en Commerce. Ik heb voor de handigheid een kaartje voor je gemaakt:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...