White Gold Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ik vind die grote penis in de vorm van een rots wel handig . (Moest ik dit hierboven niet andersom zetten ) Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 De rots bij 'The World biggest Cock'. (De penis) Reageren
lucasso Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 ik vind die matruberende man wel erg luek bedacht en ghost cars vind ik ook luek toen ik het voor het eerst zag stapte ik er in en reed er mee weg maar plotseling ging hij heel gek doen ging ale kanten op en vloeg over de kop heel vreemd was dat Reageren
tinyq Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 waar loopt eigenlijk die man in het winkelcentrum!!! Reageren
Jericho Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 De rots in de vorm v. een penis ! Reageren
Jon-asses Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 waar loopt eigenlijk die man in het winkelcentrum!!! Bedoel je dat masturberend beeld dat in het winkelcentrum staat? Dat is namelijk geen man die daar rondloopt als jij dat dacht. Het is een beeld dat daar midden in de inkom zich te staat masturberen. Ik heb even op WikiGTA. Naar een pagina hierover gezocht, het is hier is het te vinden je kan er ook een paar foto's van het beeld vinden. Zoals hier al eens eerder is vermeld, is het daar waar je samen met Big Smoke een gevecht aangaat met de Russische maffia. Deze missie heet Just Bussines Reageren
Twankala Geplaatst: 26 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 ik heb de poll maar verwijderd, het is handiger om gewoon te zeggen wat je lievelings EE is! Reageren
lamborghini2006 Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 (bewerkt) boven op bij Gant Bridge : "There are no easter eggs up here. Go away." (Hierboven zijn geen easter eggs te vinden. Ga weg.) plaatje Bewerkt: 14 april 2007 door avkhymovych Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 ik vind de leukste die bord op die brug van de tekst: 'There 're no Easter Eggs up here, go away! ik vind die matruberende man wel erg luek bedacht en ghost cars vind ik ook luek toen ik het voor het eerst zag stapte ik er in en reed er mee weg maar plotseling ging hij heel gek doen ging ale kanten op en vloeg over de kop heel vreemd was dat ik heb dat nog nooit gehad hoe komt dat dan? >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd... <<< Reageren
Verrity Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 There are no easter eggs up here! go away is echt de leukste!!!! En die dildo in de douches van de politiebureau's? dat vind ik de gorste, walgelijkste easter eggs uit het hele spel. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 21 april 2007 Rapport Geplaatst: 21 april 2007 De penis rots is wel leuk Reageren
Suburban Geplaatst: 24 april 2007 Rapport Geplaatst: 24 april 2007 de rots in de vorm van een penis is gewoon leuk bedacht ( egt R* ) hoewel ik het bord op de Gant Bridge ook wel gaaf vind Suburban Reageren
Ereptile Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Die groote easter egg uit Vice City word toch ook meegeteld als easter egg? Reageren
Twankala Geplaatst: 11 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Die groote easter egg uit Vice City word toch ook meegeteld als easter egg? we zitten hier in het San Andreas Easter Eggs forum, dus het gaat alleen over SA. Reageren
Gino99 Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Ik vind Cok Rock het grappigst.Echt weer Rockstar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.