Cabron Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Ik vind de Vinyl Countdown wel grappig. Dat is een platenzaak afgeleid van het liedje the Final Countdown en dat vind echt een k*tnummer Reageren
PIERRO P Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Mijn favoriet is de Harry Plumbs easteregg. Deze is te vinden in san fierro op het gebouw waar je de boxville tijdens de Burglary missies moet parkeren. ook is hij te vinden als reclame op de zijkant van een rumpo. Er staat: Harry Plumbs Wholesale fruit, fine Juicy pears. ( ik heb deze nog niet vermeld omdat ik er geen screen van heb) Reageren
Jack89 Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Ik vind de 1e steen in LS in de form van een penis met ballen wel grappig Reageren
gta master 1 Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 in sa ik een V rock hotel! dit is een radiostation in gta vc en gts vcs Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 mei 2007 Rapport Geplaatst: 16 mei 2007 Ik vind de MR. whoopy wel lachen! Reageren
Kidco5 Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Waar is die begraafplaats ergens? Reageren
Skinza Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 ik had even op gta wiki tijdje geleden gekeken maar die rolstoel is wel spooky maar die ene van die area is wel cool ik ben fan van half life en valve games en die crowbar ook cock rock is saai en there are no easter eggs up here go away is helemaal gaaaaap Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 ik vind die there are no easter eggs up here wel Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Waar is die begraafplaats ergens? Ik neem aan dat je de begraafplaats van Los Santos bedoelt? Die kan je vinden op de plaats die op het plaatje staat aangegeven. Reageren
syber rhino Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 heb leukere gevonduh bij het huis van catelina staan 3 grafen en bij de grafen staatb een schep (spade) hiermee zijn de grafen gegrafen syber rhino Reageren
rubensanti Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 ik vind die penis in vorm van een rots het best Reageren
Kidco5 Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Ik heb nog een EE gezien op .Op dat filmpje staan er meer, maar ik heb het over diegene waar er iemand foto's staat te trekken en daarna gewoon in het water loopt. Als je de plek zelf wil weten, het is juist over de camping net als je Flint County binnenkomt. Reageren
Twankala Geplaatst: 5 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Ik heb nog een EE gezien op .Op dat filmpje staan er meer, maar ik heb het over diegene waar er iemand foto's staat te trekken en daarna gewoon in het water loopt. Als je de plek zelf wil weten, het is juist over de camping net als je Flint County binnenkomt. volgens mij is dit geen EE. dat een man fotografeert is voor mij nieuw, maar volgens mij loopt het mannetje gewoon weg, alleen dan naar het water toe. misschien is het een EE, maar dat denk ik niet. want het is niet echt een grap. het lijkt me meer een bug/glitch Reageren
profile Geplaatst: 10 juni 2007 Rapport Geplaatst: 10 juni 2007 Waar is die begraafplaats ergens? Ik neem aan dat je de begraafplaats van Los Santos bedoelt? Die kan je vinden op de plaats die op het plaatje staat aangegeven. offtopic:Ik heb even snel een kaartje gemaakt: ontopic: ik vind de EE wel grappig met de foto's van the jackson 5 bij the barber shop. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.