Jump to content

de beste easter egg


Twankala

Recommended Posts

in LV is er zo'n plek waar je een bom kan laten zetten in je auto en als je dan door die gang erachter loopt kan je aan de overkant voetgangers af een gebouw zien lopen. soms springen ze er ook op. da's best wel grappig :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Twankala

    9

  • Steel Dogg

    3

  • Kidco5

    3

  • tjoef

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

in LV is er zo'n plek waar je een bom kan laten zetten in je auto en als je dan door die gang erachter loopt kan je aan de overkant voetgangers af een gebouw zien lopen. soms springen ze er ook op. da's best wel grappig :schater:

Las Venturas? Echt? Bedoel je niet Liberty City want heb dit nog nooit gezien in Las Venturas.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar is die begraafplaats ergens?

Ik neem aan dat je de begraafplaats van Los Santos bedoelt? Die kan je vinden op de plaats die op het plaatje staat aangegeven.

offtopic:Ik heb even snel een kaartje gemaakt:

begraafrs5.jpg

ontopic: ik vind de EE wel grappig met de foto's van the jackson 5 bij the barber shop. :)

En waar is die steen waar Ryder op staat?

Link to comment
Delen op andere websites

in LV is er zo'n plek waar je een bom kan laten zetten in je auto en als je dan door die gang erachter loopt kan je aan de overkant voetgangers af een gebouw zien lopen. soms springen ze er ook op. da's best wel grappig :schater:

Las Venturas? Echt? Bedoel je niet Liberty City want heb dit nog nooit gezien in Las Venturas.

neenee, las venturas. zo'n bomautoding. zal de juiste locatie nog wel is posten, maar kan geen screens maken(PS2)

Link to comment
Delen op andere websites

in LV is er zo'n plek waar je een bom kan laten zetten in je auto en als je dan door die gang erachter loopt kan je aan de overkant voetgangers af een gebouw zien lopen. soms springen ze er ook op. da's best wel grappig :schater:

Las Venturas? Echt? Bedoel je niet Liberty City want heb dit nog nooit gezien in Las Venturas.

neenee, las venturas. zo'n bomautoding. zal de juiste locatie nog wel is posten, maar kan geen screens maken(PS2)

Cool :D Moet je me inderdaad echt eens laten zien,Tjoef! Lijkt me wel vet om een bom in je auto te plaatsen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het dus eigenlijk over inwoners die af gebouwen springen :duh:

Aan de Las Venturas gym is er zo'n bomb shop en als je door de gang die erachter loopt wandeld kun je als je goed staat gewone mensen af het gebouw rechts over de straat

-die bomauto is trouwens ook zeer handig wanneer Ballas ofzo een area over probeert te nemen. gewoon eruit springen en hopelijk ontploft het tussen een hoopje Ballasers

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind die matruberende man wel erg luek bedacht en ghost cars vind ik ook luek toen ik het voor het eerst zag stapte ik er in en reed er mee weg maar plotseling ging hij heel gek doen ging ale kanten op en vloeg over de kop heel vreemd was dat :?

dat was omdat de spawnplek (de plek waar de auto komt als het in beeld komt) bovenop een helling zat, dus rijdt hij naar beneden terwijl er niemand inzit door het evenwicht... :duh:

snappie? geen spoke dus... :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de verzonne easter eggs het leuks zoals onder andere big foot: die niet bestond en die man met die kettingzaag waar nu d8 ik wel een mod voor is, die vond ik erg grappig. Maar die echt bestaan de billboards en het rukkende beeld tijdens de missie Just Business en nog veel meer :tu: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...