Nuke[NL] Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik weet niet of hier al een topic over is dus ik post het toch . Hier het probleem: in de carrière-mode heb ik een district (dat waarin je begint) veroverd, dus ben ik nu in het meest zuidelijke district aan het racen. Alleen kan ik een race niet halen: in het meest westelijke territorium de circuitrace met het paarse sterretje. Als ik die namelijk gewonnen hebt krijg ik zo'n loading scherm, waarna mijn Xbox 360 steeds blijft vasthangen (is al twee keer achter elkaar gebeurd). Hebben meer mensen dit probleem en weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Nuke[NL] Reageren
HerrieM Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik heb zelf geen XboX dus ik ken dat probleem niet. Er hoort op dat moment volgens mij een filmpje te laden. Heb je krassen of andere beschadegingen op je schijf. (Heeft een xbox wel schijfjes?!?) Ik denk dat je het beste terug naar de winkel kunt gaan en een nieuwe vragen. Reageren
Dx11 Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik heb zelf geen XboX dus ik ken dat probleem niet. Er hoort op dat moment volgens mij een filmpje te laden. Heb je krassen of andere beschadegingen op je schijf. (Heeft een xbox wel schijfjes?!?)Ik denk dat je het beste terug naar de winkel kunt gaan en een nieuwe vragen. ja een xbox heeft wel schijfjes, bij mij doet die race het gewoon, dus je hebt krassen of stof... Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Het is al gefixt. Ik heb gewoon eerst een andere race gedaan . Daarna had ik geen problemen meer. Nuke[NL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.