Jump to content

Fouten

Recommended Posts

Geplaatst:

Mensen ik heb vraag als ik mijn PC opstart dan zie ik dat er error of foutenkomen en dan klik ik op OK en dan gaat het weer weg kan iemand me mischien vertellen hoe ik die fouten kan verbeteren?

Geplaatst:
Mensen ik heb vraag als ik mijn PC opstart dan zie ik dat er error of foutenkomen en dan klik ik op OK en dan gaat het weer weg kan iemand me mischien vertellen hoe ik die fouten kan verbeteren?

Als je de errors niet beschrijft dan heb je weinig kans dat iemand hier het probleem zal kunnen oplossen. Draai sowieso wel een virusscan, dat kan in veel gevallen al wonderen doen..

Geplaatst:

Nou er staat als ik op mijn naam klik laad ie even en dan zie je achtergrond.. en dan komt er te staan zo'n balkje met blablabla could not be loaded .. of moet je een screenshot zien?

Geplaatst:

Met ''blabla'' begrijp ik het plotseling volkomen.. :duh: Plaats dus een screen of benoem de preciese foutmelding. Heeft de virusscan trouwens al geholpen? heb je nog vreemde programma's geinstaleerd(toolsbars e.d.) voordat je het probleem had? Kijk hier eens naar en als dit niets helpt dan kan je de screen hier plaatsen..

Viruscannen doe je met een anti-virus programma.

En eventuele error-veroorzakende software is te vinden in Start -> Configuratie Scherm -> Software, wat je niet vertrouwt kan je verwijderen. Houdt er rekening mee dat je geen drivers e.d. verwijderd.. als je twijfeld of je software wel of niet kan verwijderen kan je mij toevoegen op msn of het hier vragen.

Geplaatst:

Jongens hartelijk dank heeft gewerkt heeft iemand mischien site's waar je gratis Firewall kan downloaden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...