Siender Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Zitten er in de psx versie van gta2 Bussen en/of Treinen? Want ik ben deze nog niet tegengekomen. En met bussen bedoel ik ook bushaltes etc. Reageren
Svenie Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) In de Playstation versie van GTA 2 zitten er bussen, maar geen Treinen. De bussen kom je volgens mij in elk District tegen, dus als je het spel nog maar gestart hebt moet je deze normaal zien rijden. Er zijn helaas geen bushaltes! Bewerkt: 3 januari 2007 door Svenie Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Volgens mij zitten er in GTA2 PSX wel treinen, alleen in GTA1 niet. Maar k weet het niet zeker, jaren geleden dat ik het voor het laatst gespeeld heb Reageren
1974 Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 er zit geen trein in de PSX versie allen een industriegebied . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.