ridderke7 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 ik zit vast in het level catalyst de bende vermoorden gaat makkelijk maar daarna moet ik dozen naar ryder gooien dat lukt me niet hoe doe je dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bitchjuh Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 (bewerkt) Goed richten met de joystick... Hou het richtdoel iets boven Ryder zn hoofd en druk op het rondje. Des te langer je het rondje ingedrukt houdt...des te verder de kist wordt gegooid. Bewerkt: 16 november 2004 door Bitchjuh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Weet niet meer juist maar ik dacht dat je dan op O moest drukken. Eerst richten naar die auto en dan O drukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Je staat achterop die trein en mik goed boven zijn hoofd, je hebt genoeg tijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DavyVL Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Met L1 gaat het ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 :huh: was egt een vet makkie missie . Dat richten had ik meteen door altyd iets er boven want anders flikert het op de grond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.