Jump to content

Iets geks ontdekt in GTA Vice City


Lance Vance Dance

Recommended Posts

Ik ben onlangs voor de gein weer eens begonnen met Vice City en had na een poosje geen zin meer in missies. Ik ging wat rond rijden en de politie klieren, tot ik op een flinke afstand van het stadion (die kon ik dus zien) op het gras stond (voor me uit was er gras tot dat stadion) iets zag bewegen. Het leken hele kleine zwarte stipjes. Ik zoomde in met een sniper, maar de zwarte, vliegende stipjes verdwenen heel snel.

Sorry, ik heb geen screenshot en mijn uitleg zal ook niet heel duidelijk zijn, maar ik lul niet uit mn nek :puh:

Check het zelf maar eens uit, het is erg appart

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is heel normaal hoor. Dat zijn gewoon een soort kleine vogeltjes of insecten. Dat zie je overal in de stad, niet alleen bij het stadion. Ik moet je helaas teleurstellen, het is geen nieuwe easter egg of bug. Het is gewoon een goede benadering van de realiteit.

Het is overgens de enige GTA waar insecten in te zien zijn. Alleen in GTA San Andreas zie je soms vogels, maar geen insecten.

Link to comment
Delen op andere websites

In een beginfilmpje van een van de missies van Diaz was Diaz ook op iets aan het schieten, met zoiets kan je het vergelijken

toen was diaz op vogels die zijn tuin bevuilden aan het schieten

want je hoort vogel geluiden

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, tijdens die missie schiet Diaz op Duiven (Pigeons). Het spel heeft echter wel een andere optie, bij je Stats staat namelijk ergens iets als

Vogels gesniped:

Sorry, ik weet het niet helemaal precies meer, maar in ieder geval komt dat er pas bij te staan als je er één neergeschoten hebt. Je moet dus een vogel neerschieten, die vogels zijn die dingen die je soms keihard door de lucht ziet vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is heel normaal hoor. Dat zijn gewoon een soort kleine vogeltjes of insecten. Dat zie je overal in de stad, niet alleen bij het stadion. Ik moet je helaas teleurstellen, het is geen nieuwe easter egg of bug. Het is gewoon een goede benadering van de realiteit.

Het is overgens de enige GTA waar insecten in te zien zijn. Alleen in GTA San Andreas zie je soms vogels, maar geen insecten.

In SA zijn wel degelijk insecten, kijk maar eens boven een vuilniszak ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...