zekialtintas Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 ik heb een probleem met die modding dingen als ik een kleine mod heb geinstalleerd(zoals een nieuwe bmx of zo) dan load ik het spel maar tijdens het laden blijft hij haken op de helft en kan ik het spel niet spelen wat kan ik eraan doen? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Het ligt aan de mod, dat is duidelijk. Je hebt de mod niet goed geinstalleerd, waardoor je GTA San Andreas het niet meer doet. Je moet ten eerste je GTA San Andreas opnieuw installeren, zodat de 'slechte' mods weer weg zijn. Daarna kun je opnieuw aan de slag met de mods, maar nu wel goed. De mods kun je installeren met de San Andreas Mod Installer (SAMI) of de IMG tool 2.0. Het zijn allebei goede methodes. Je kunt zelf kiezen welke jij wilt gebruiken. Op het forum zijn handleidingen gesschreven voor zowel SAMI als de IMG tool, waar stap voor stap wordt uitgelegd hoe je de mods installeert. - Handleiding IMG tool 2.0 - Handleiding SAMI Veel succes met het installeren van je mods! Mocht het nog niet lukken, vragen staat vrij. Reageren
zekialtintas Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 ik heb het precies gedaan met die img tools 2.0 met die handleiding van jou maar het lukt niet Reageren
Goliat Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) Waar heb je de mod gedownload? Als het allemaal niet werkt dan is de mod overduidelijk corrupt(het werkt niet). Ik heb de tut doorgelezen en er is niets wat er niet van klopt, je kan altijd nog voor de zekerheid SAMI gebruiken waar FD ook een Tut voor heeft gepost. Post anders gewoon de mod(of de link naar de mod) dan kijk ik er even naar.. @Hieronder: Nu je 't zegt.. Bewerkt: 3 januari 2007 door Goliat Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Je kan ook versie 2.0 hebben van San Andreas. Dan moet je namelijk eerst downgraden om mods te kunnen installeren. Als je GTA SA hebt aangekocht begin 2006 is er een grote kans dat het versie 2.0 is en kan je ze dus niet modden. Hier kan je de downgrader downloaden. Succes Reageren
zekialtintas Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) maar welke programma is beter ? SAMI of img editor 2? en kan je bij 'SAMI ook wapens en so installeren? ff die downgrader proberen Bewerkt: 4 januari 2007 door zekialtintas Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 maar welke programma is beter ? SAMI of img editor 2?en kan je bij 'SAMI ook wapens en so installeren? ff die downgrader proberen Hey Zekialtintas, SAMI is een mod installer, en dat is natuurlijk hartstikke handig een programma dat automatisch mods voor jou installeerd, maar het is ook niet altijd even betrouwbaar. De IMG-Tool 2.0 is een stuk betrouwbaarder, omdat je hiermee zelf handmatig de mods installeerd. Zoals je nieuwe bmx (die het overigens met SAMI toch wel zou moeten doen), als je hem installeerd met de IMG-Tool zou het het zeker moeten doen, of de mod zelf is fout (kleine kans als je hem hebt gedownload van een grote gta site). Reageren
zekialtintas Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 dankjewel iedereen voor een snelle reply maar door matiscus is het gelukt met die downgrader dus... SLOTJJ pls Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.