duderino Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Dag allemaal, Ik heb een probleem met de missie "supply Lines" van Zero. En ik be n niet alleen zie ik. Mijn probleem: het is een vliegtuig...maar hij vliegt niet. Zo dra ik een bocht maak stort hij te pletter. En praat me niet van opstijgen...dat lukt echt niet. Ik zorg er voor dat het vliegtuigje recht staat...accelereer...en hij kantelt meteen naar links. Staat er zoveel wind ofzo? Kan iemand me helpen met hoe ik dat vliegtuig in de lucht hou en/of krijg. Groetjes, Dude Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Dat is inderdaad voor veel mensen een erg moeilijke missie. Ik denk dat je de controls van het vliegtuigje niet goed weet. Want als je alle controls goed gebruikt, moet je ook gewoon rechtuit kunnen vliegen. Als je gewoon de standaard controls hebt, zou het vliegtuigje zo moeten werken: Actie: PC besturing PS2 besturing Omhoog W X Omlaag S Vierkantje Rol naar links A Linker joystick links Rol naar Rechts D Linker joystick rechts Achterroer naar links Q L2 Achterroer naar Rechts E R2 Dit stukje komt van Wikigta. Standaard zijn de controls van het vliegtuigje zo. Omhoog en omlaag spreekt voor zich. Echter, rol naar link/rechts heb jij nodig. Je zegt dat het vliegtuigje teveel naar een kant hangt, en neer stort. Met de rol naar links/rechts toetsen moet je dit corrigeren. Succes! Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ook als je de besturing begrijpt is de missie nog steeds niet een eitje, ik heb er altijd nog weer moeite mee. Als ik jouw was zal ik het als volgt bekijken: je hebt 2 delen die je moet knallen: - 3 stipjes bij elkaar (bevinden zich het dichst bij jou, aan de rand van de stad) - 2 stipjes bij elkaar (liggen dieper, in het centrum van de stad) Eerst moet je maar eens de ''3 stipjes'' uitschakelen. Je hebt geluk, want er wordt automatisch gericht (zolang je redelijk blijft vliegen en de voertuigen goed in beeld zijn). Als de deze 3 voertuigen uitgeschakeld hebt, ga je verder naar de ''2 stipjes'' op je kaart. Probeer in het centrum nergens tegen aan te vliegen, blijf kalm, want het keren gaat redelijk goed met wat ruimte. Ik gebruik veel kruispunten om te draaien. Het vervelende is je brandstof, die leegloopt. Je moet deze missie redelijk snel doen om op tijd op Zero's dak te landen (ja, die sukkel wil zijn speeltje nog terughebben ook. Dat merkte ik toen ik ze allemaal geknalt te hebben en ik hardstikke blij was omdat mn brandstof zo goed als leeg was. Toen kreeg ik ineens te horen dat ik ook nog eens terug moest gaan naar Zero's dak. Bij deze missie is kalmheid belangrijk. Het is niet erg als je wat keren faalt, onthoud dat je er elke keer meer van opsteekt. Elke keer wordt je iets beter en na een paar keer kun je hem vast wel halen. Of doe het in 1 keer als je een echte GTA expert bent Groetjes en veel succes, Lance Vance Dance Reageren
Bassiej Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Hier kan ik nog aan toevoegen: Een tip om brandstof te besparen is dat je op rechte stukken geen gas geeft, maar het vliegtuigje te laten zweven, je kan dan heel lang in de lucht blijven zonder dat je brandstof op gaat! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Misschien heb je ook nog wat aan de tips van mij: Waarom vliegen als je ook rijden kan? Als je niet goed kan vliegen kun je het best met je vliegtuigje over de weg rijden. Dit zou ik doen voor die 3 targets bij jou in de buurt. Er zijn dan nog 2 anderen aan de andere kant van de stad, probeer daar heen te vliegen en laat je dan maar gewoon vallen op de weg. Daardoor ga je niet kapot. Als je met je vliegtuig gaat rijden, rijdt dan net zolang achter hem aan totdat je achter hem staat. Pas dan open je het vuur, als je dichterbij staat is je accuraat groot en dat betekent dat de auto's eerder en meer schade oplopen. Bij het busje en de fietser in de buurt van jou, hoef je slechts een keer te schieten. Ze zullen dan uit en van hun voertuig afstappen. Wat dus betekent dat je niet meer op hun voertuigen moet letten, maar enkel op hen. De vliegschool is ook slim om het eerst te doen. Hiermee krijg je het vliegen een beetje onder de knie. De Zero missies hoef je niet te doen om bij de vliegschool te komen, dus laat deze dan achterwege. Als je toch besluit te gaan vliegen, vlieg dan niet door alle straten maar vlieg over de stad. Zo knal je ook niet tegen palen, auto's en gebouwen aan. Hiermee maak je de kans dat je explodeert kleiner. Deze missie is niet voor de 100% en heeft geen betrekking op de missies van de Storyline. Je kan dus ook zeggen ik speel eerst de storyline en dan als ik het vliegen een beetje onder de knie hebt probeer ik het nog eens een keer. Ik heb hier nog een filmpje voor je, misschien kan je daar wat mee. Kijk goed naar het voorbeeld, misschien steek je er wat van op. Wil je hem toch gedaan krijgen, maar lukt het niet. Vraag dan even of iemand anders hem voor je wil halen. Dit kun je doen in het savegame-aanvraag forum. Vergeet dan niet je savegame te uploaden, dit kan via jou persoonlijke bijlagen. Succes met de missie, als het niet lukt kan je hier natuurlijk altijd weer aan de bel trekken! Reageren
duderino Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 THANKS all. De 'kantel'controler was precies wat ik nodig had. On to the next!!! Dude Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.