Jump to content

Eminem Presents:The Re-Up

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat vinde jullie van het nieuwe album The Re-Up ik heb hem al *GEDINGES*

ik vind sommige nummers wel goed vooral die van Ca$his

Hier de trRackList

1. Shady Narcotics - Eminem

2. We're Back - Eminem

3. Pistol Pistol (Remix) - Obie Trice (vond kwel chill nummer)

4. Murder - Bizarre

5. Everything Is Shady - Cashis (vond kwel chill nummer)

6. The Re-Up - Eminem (vond kwel chill nummer)

7. You Don't Know - Eminem (vond kwel chill nummer)

8. Jimmy Crack Corn - Eminem

9. Trapped - Proof (vond kwel chill nummer)

10. Whatever You Want - Mr. Porter

11. Talkin' All That - Cashis (vond kwel chill nummer)

12. By My Side - Stat Quo

13. We Ride For Shady - Obie Trice

14. There He Is - Bobby Creekwater

15. Tryin' Ta Win - Stat Quo

16. Smack That (Remix) - Akon (vond kwel chill nummer)

17. Public Enemy #1 - Eminem

18. Get Low - Stat Quo

19. Ski Mask Way (Eminem Remix) - 50 Cent

20. Shake That (Remix) - Nate Dogg (vond kwel chill nummer)

TheReUpAlbum.jpg

The Album Cover

Geplaatst:

Ik noem The Re-Up geeneens een mixtape, er zit zoveel werk in en hij is zo goed, het is een album.. :Y

Het werd wel is tijd dat Bobby Creek en Ca$his geintroduceert werden.. :puh:

Toen ik "Trapped" zag staan dacht ik meteen een nieuwe track van Proof ?! Bleek helaas een stuk van de eerste verse van "Oil Can Harry" te zijn, nog even wachten op nieuwe tracks van Proof dus. Ik vind No Apologies een geweldig nummer, helemaal als je je bedenkt dat dit uit allemaal freestyles gemaakt.. :)

The Re-Up _O_

Geplaatst:

Ik heb um ook maar dan gekocht.

en nieuwe nummers van proof komen niet want die is doodgeschoten...

maar het is een fakking chill album/mixtape

Geplaatst:
Ik heb um ook maar dan gekocht.

en nieuwe nummers van proof komen niet want die is doodgeschoten...

Da Phoenix waar heb je hem gekocht!? Ik wil hem ook graag ik heb die album wel op mijn computer staan maar ik wil die ook in het echt hebben..

En

Er komt een album deze maand of volgende maand van allemaal nummers van Proof..

Slain rapper Proof's record label will release a new album next year (07), featuring 18 songs he recorded in a 24-hour period in January (06).

The musician, real name Deshaun Holton, was a close friend of Eminem. He was shot and killed during a dispute at the after-hours Ccc club in Detroit, Michigan in April (06).

The D12 rapper recorded Time A Tell after he was challenged by his friend Julius Myers, also known as Dj Jewels Baby, to write and record an entire album in a day.

Bron: EMINEM DESKSITE

Dus dat word nog eventjes afwachten en dan ga ik die ook halen..

MvG. King Room

Geplaatst: (bewerkt)

Vind het geen goed album, Eminem kan veel beter. Ook vind ik het jammer dat Cashis en 50 Cent erop staan. Maar wat Em de laatse tijd uitbrengt stelt helemaal niks meer voor helaas.

Bewerkt: door robertpsv
Geplaatst:

Vond jij Encore slecht dan ? :bonk:

Deze mixtape draaide dan ook niet speciaal om Eminem, maar vooral ook om het introduceren van de nieuwe Shady Records artiesten, Creek en Ca$his..

Geplaatst:

Deze mixtape draaide dan ook niet speciaal om Eminem, maar vooral ook om het introduceren van de nieuwe Shady Records artiesten, Creek en Ca$his..

Ik vond Encore slecht, The Eminem show vind ik z'n laatste goede album.

Geplaatst:

Encore vond ik niet zo goed, nee. En ik vind Bobby Creek en Cashis tot nu ook niet goed.

Geplaatst:

Effe voor de duidelijkheid: The Re-Up is geen mixtape maar gewoon een album.. In eerste instantie zou het een mixtape worden maar het is later een album geworden, nét voor dit album is er nog wel een mixtape uitgekomen: The Pre-Up.. Maar ik vind het album kk dik!

Geplaatst:

Ik vind het een goed album hoor. De beats klinken goed in het gehoor, en Bobby Creekwater en Ca$his zijn erg goed hoor.

Oja, het refrein van Murder - Bizzare is raar. Jimmy Crackcorn vond'k ook welm een goed nummer :)

Geplaatst:

Ik heb die CD ook. Vette album! De nummer Jimmy Crack Corn, Smack That(remix) en No Apologies zijn mijn favoriete nummers. De orginele versie van Smack That vind ik matig maar deze mix is best goed. Hopelijk wordt z'n volgende album nog beter! _O_

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm klinkt goed allemaal ga ik dan ook maar kopen denk ik. :Y

EDIT post hieronder:

Ik vond Encore best goed. Maar The Eminem Show vond ik toch beter.

Bewerkt: door Clowntje_93
Geplaatst:

Ik vond Encore slecht, The Eminem show vind ik z'n laatste goede album.

Encore vond ik niet zo goed, nee. En ik vind Bobby Creek en Cashis tot nu ook niet goed.

Leuk dat je je mening geeft maar waarom vonden jullie Encore slecht dan ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...