LBG Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Leuk dat je je mening geeft maar waarom vonden jullie Encore slecht dan ? Daar is de oude goede Eminem weg vind ik. Hij heeft daar niet meer die serie moordenaar houding. Reageren
Yohan Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Ow ij vergelijkt The Eminem Show met de 2 eerdere albums, Op The Eminem Show heeft Em een volwassener imago aangenomen, De pyscho van de vorige 2 albums is inderdaad ver te zoeken. Eminem is veel serieuzer over bepaalde zaken, toch proef je nog een beetje die psycho stijl in het nummer Cleaning Out My Closet. Ik vind zowel de oude als de "nieuwe" stijl van Eminem vet. Reageren
LBG Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Op The Eminem show is hij er nog wel een beetje, maar bij Encore is hij helemaal weg, daarom vind ik The Eminem Show z'n laatste beste album. Ik vind z'n nieuwe stijl een beetje half zachte emo spul. Reageren
Yohan Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Hoezow half zacht Eminem rapt nog steeds over zijn leven en dat zijn visie op de wereld ook veranderd is alleen maar logisch hij is ook maar een mens. Jij doelt waarschijnlijk op liedjes als Mockingbird?, gewoon een fantastisch nummer, zeker geen "half zacht emo spul", gewoon een lied uit het hart.. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Mwah. Nummers Als Just Lose It vind ik gewoon slecht. maar mockingbird, like toy soldiers, mosh, the way i am, welcome to detroit city, The most shady, spend some time, 10-9-8- vind ik gewoon goed (ookal is 10-9-8 een freestyle met Whoo Kid) die nummers raken mij ze komen uit zn hart Reageren
Yohan Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Maar op Encore staan toch juist meer serieuze nummers dan tracks met het "Just Lose It" gehalte ? Niet dat het gaat om het aantal nummers, want ook in rare tracks als Big Weenie zit toch nog een verhaal, jaloezie en dergelijke... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.