Willem28 Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) ik ga steeds over de kop en val in het water terecht heb lage auto skills denk dat het hier aan ligt dat auto rijden missies is niet echt mijn ding . misschien daarom dat ik me rijbewijs in RL niet heb gehaald :$ wilt iemand zo vriendelijk zijn om hem te halen .... :$ :$ alvast bedankt EDIT : heb in de garage een auto staan waar ik hem heb gesaved , die kan je pakken. GTASAsf1.b Bewerkt: 3 januari 2007 door Willem28
Bling Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Ik heb de missie Wu Zi Mu voor je gehaald, zoals jij me vroeg. De volgende missie kan voor jou echter ook een probleem worden, aangezien dit practisch gezien exact dezelfde missie is. Het enigste verschil tussen de nieuwe missie en degene die ik gehaald heb, is dat je nu de baan andersom moet racen en je verplicht als voertuig een ZR 350 moet gebruiken (die je krijgt zodra je de missie begint). Je kunt als je wilt de missie eerst zelf proberen, maar als je daar geen zin in hebt of het lukt je niet, kun je het natuurlijk zeggen en dan dan doe ik hem met plezier voor je. Hieronder even de informatie over de missie die ik dus net voor je gehaald heb. Gehaald: Wu Zi Mu Beloning: $5000 {Edit} Je liet me over PB weten dat je ook moeite had met de missie "Farewell, My Love". Deze missie heb ik dus ook even snel voor je gedaan. Gehaald: Farewell, My Love Beloning: De Garage in San Fierro, waar je later missies kan doen. Ik heb tijdens het behalen van beide missies geen cheats en/of mods gebruikt. Verder wens ik je nog heel veel succes met de overige missies van San Andreas. Bewerkt: 4 januari 2007 door Bling
Willem28 Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) dank je wel Bling EDIT: @Bling bedankt voor je snelle reactie ik ga meteen verder spelen , hoop dat ik hem nu wel haal zonder vallen ^^ EDIT 2: @Bling ik sta echt versteld ... het leek echt onmogelijk om deze missie te halen mat dat auto en jij kan dat Respect Bewerkt: 4 januari 2007 door Willem28
Recommended Posts