Jump to content

Fake teaser voor PS2?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen,

Ik heb een poosje geleden een topic gestart over of Vice City Stories nou wel of nie op de PS2 uitkwam.

Velen van jullie zeiden dat dat niet zou gebeuren, maar eerder op de PS3 uit zou kunnen komen.

Ik keek zonet ff op google video voor een teaser van dit spel, omdat k t wel eens wil zien.

Toen kreeg ik het volgende filmpje:

http://video.google.nl/videoplay?docid=-64...ce+city+stories

Aan het eind wordt gezegt dat hij op de PS2 uitkomt (datum, 6 juni)

Is dit nou bullshit of kan dit kloppen?

Dank jullie voor de hulp;)

Lance Vance Dance

Geplaatst: (bewerkt)

Pure onzin, dit kan je aan een aantal details afleiden.

- Bij het stukje van Louise's zus waarin ze tegen Victor praat heeft Victor een suite aan wat in dat stadium nog helemaal niet beschikbaar is. Kan dus alleen maar met behulp van Homebrew programma's.

- De muziek zou Rockstar in mijn ogen nooit gebruiken, eerder de tune die ook gebruikt wordt bij het intro filmpje van de PSP versie.

- Als je kijkt hoe het beeld zich beweegt in het filmpje dan zie je duidelijk dat dit niet echt soepel is waardoor ik dus vermoed dat dit met Edison Carter's cheatdevice is opgenomen wat Rockstar dus nooit zou gebruiken. Daarnaast zou dit dus zogenaamd de PS2 versie zijn wat het al helemaal onwaarschijnlijk maakt.

- De kwaliteit van het filmpje is waardeloos maar goed dat is niet een bewijs dat het ook nep is maar dat ondersteunen de eerste 3 argumenten wel genoeg. :Y

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Volgens mij is dit ook niet de officele Teaser van de PS2 versie. Ik denk dat het zo gegaan is: Het is dezelfde Trailer van GTA VCS op de PSP. Alleen hebben ze op het einde iets veranderd dat het op de PS2 komt, en uitkomt op 6 Juni. Dat laatste gesproken tekst hebben ze eruit gehaald van de GTA LCS trailer voor de PS2. En zo hebben ze een GTA VCS trailer gemaakt op de PS2. Zo denk ik erover...

GReetzz 8)

Geplaatst:

@ Paul007: je hebt gelijk toevallig heb ik net nog de trailers bekeken van VCS

en het is precies dezelfe op dat gedoe van PS2 na dan

en @Goliat: dat muziekje zit in de trailer voor de PSP en dat kledingstuk (gele pak) heb je wel al als ze op die manier tegen je praat. want ze praat in het spel tegen je op die manier als Louise in het ziekenhuis ligt.

en dat is dus op het 2e eiland voor een groot deel

Je ziet duidelijk dat dit psp resolutie is hoor want het is uitvergroot zie je zo aan die waardeloze kwalitijd

Stefan0077, Cya,,

Bewerkt: door stefan0077
Geplaatst:

Dat is gewoon de 2e trailer voor de PSP. Als er al een trailer komt voor een PS2 versie, komt eerst op hun eigen site.

Geplaatst:
Waarom zeiden ze dan in de reclame van VCS

PSP only?

Omdat vcs op dit moment alleen uit is voor de psp en niet aangekondigd is voor een andere console.

Ik verwacht wel dat het nog op de ps2 zal uitkomen.

Geplaatst:

Ik geloof er al helemaal niks van . A: Je hoort er niks of bijna niks over van rockstar B: video google daar kan je alles plaatsen wat je zelf wilt . Dus beetje fake-maker doet dat wel en zet hem daar neer . Geloof er helemaal tien keer niks van. Wacht op officieele verklaringen van de makers.

Geplaatst:

Ik heb het even aangekeken en ik vindt dat dit filmpje gewoon erg nep is, als er een echte trailer uit komt dan komt dan op YouTube in de headlines gepost door het lid RockstarGames en natuurlijk komt het als gewoonlijks op de officiële site. Als dit een echte trailer was, dan zou het er behoorlijk professioneler uit moeten zien wil ik het geloven. Verder ben ik wel van mening dat de PS2 versie uit komt, omdat er nog veel gamers zijn die nu in de kou gezet zijn. Ik wil dat er vanaf nu alleen maar serieuze posts geplaatst worden en niet van dat soort reacties van: 'Vindt ik ook', 'Ik hoop dat hij ook komt!'...

Geplaatst:

- het laatste stukje is gewoon geddited

- de stem hebben ze gejat uit de trailer van LCS voor Ps2

100% NEP

jaa, tegenwoordig kunnen ze alles doen met die video tools ;) maar ik geloof het ook niet volgens mij hadden ze de port bij LCS alleen gedaan omdat LC best klein is en ze genoeg tijd hadden :Y

VCS is (tot nog toe) PSP only ;)

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:
Ik heb het even aangekeken en ik vindt dat dit filmpje gewoon erg nep is, als er een echte trailer uit komt dan komt dan op YouTube in de headlines gepost door het lid RockstarGames en natuurlijk komt het als gewoonlijks op de officiële site. Als dit een echte trailer was, dan zou het er behoorlijk professioneler uit moeten zien wil ik het geloven. Verder ben ik wel van mening dat de PS2 versie uit komt, omdat er nog veel gamers zijn die nu in de kou gezet zijn. Ik wil dat er vanaf nu alleen maar serieuze posts geplaatst worden en niet van dat soort reacties van: 'Vindt ik ook', 'Ik hoop dat hij ook komt!'...

voor jou en goliat: het filmpje is wel van rockstar! dit filmpje was gewoon de trailer voor de psp alleen het einde is bewerkt, dus julie zitten er iniedergeval naast, maar al zou het zo zijn, dan zou rockstar voor de ps2 echtwel een nieuwe trailer maken ipv de psp trailer dubbel gebruiken.

Geplaatst:

voor jou en goliat: het filmpje is wel van rockstar! dit filmpje was gewoon de trailer voor de psp alleen het einde is bewerkt, dus julie zitten er iniedergeval naast, maar al zou het zo zijn, dan zou rockstar voor de ps2 echtwel een nieuwe trailer maken ipv de psp trailer dubbel gebruiken.

Ik weet dat heus wel hoor, maar dit is niet een echte GTA trailer voor de PS2, let op dat laatste; Voor de PS2. Dit is voor de PSP en dus niet voor de PS2, ik zet hier dan ook maar een 'Slot' op, omdat er toch niet echt iets nuttigs uit komt, want dit is toch nep. Niet mee eens? Stuur mij een 'Persoonlijk Bericht '. :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...