Jump to content

save game

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi ik heb een save game gedownload maar toen hem wou laden en hij klaar was chrasde hij dit was met v1 maaar met v2 deed hij nieuw game dus wat moet ik doen?

Geplaatst:

Welke andere mods heb je op je spel zitten? Als hij een nieuw spel laad petekent dit meestal dat er nog meer aanpassingen in het spel zijn gemaakt.

Geplaatst:

Nogmaals:

als je een versie 1 savegame gebruikt crasht het spel.

als je een versie 2 savegame gebruikt start er een nieuw spel.

Dan blijft bij mij de vraag welke mods heb je allemaal in je spel of in je spel proberen te zetten?

Geplaatst:

Ik heb die mod even bekenen en die lijkt geen enkel invloed te hebben op een savegame, dus dat zal waarschijnlijk niet het probleem zijn. Je kunt voor de zekerheid eerst gta verwijderen en dan opnieuw instaleren. Dan kijken of een v2 of v1 de savegame werkt. Zo ja daarna de sneeuwmod instaleren en kijken of diezelfde savegame nogsteeds werkt.

Nog 1 vraag, doen je eigen savegames het nog naar behoren?

Geplaatst:

euhm die ben ik kwijt maar ik had eindelijk alles klaar en het lukte maar nu wou ik het snowboard erbij instaleren maar nu chrast hij al op de hellft heb ik dn ietsfout geddaan?

Geplaatst:

Hey daar gaat dit topic niet over ik heb een vraag en ik heb niet de vraag waar krigj ik het snowboard.

>>> Door Dutchy3010: Doe eens rustig, en wacht geduldig op je antwoord ofzo :duh: <<<

Geplaatst: (bewerkt)

Het probleem ligt dus bij het snowboard. Je hebt het snowboard niet goed geinstalleerd, daardoor crasht je GTA San Andreas. Het snowboard installeren is niet zo moeilijk. Je hoeft slechts 2 bestandjes in gta3.img vervangen. Ik heb een hele tutorial gemaakt, hoe je bestandjes vervangt met de IMG tool. Die tutorial kan je >hier< vinden. In dit geval hoef je slechts stap 1 t/m 7 van de tutorial te volgen, omdat de handling.cfg en dergelijke niet aangepast hoeven te worden.

Succes!

@ Kevin Software: Die snowmod kan je >hier downloaden<.

Bewerkt: door Flying Dutchman
Geplaatst:

Nou ik heb alles eruit gehaald en hij deed het wel.

Ik wacht wel op de v3 en kijof die het wel doet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...