Jump to content

Side Missions

XxViperxX

Recommended Posts

Hallo,

Weet iemand waar ik devolgende missies kan vinden?

• Vice Sights

• Swingers Club

• Crash!

• Skywolf

want als ik deze haal heb ik 100% alleen kn ik ze niet vinden :duh:

Klik erop voor vergrooting!

Vice Sights: Er staat een Maverick op de Air Port. Als je erin gaat zitten start de missie.

Swingers Club: Ga in de marker staan op de golf baan.

Crash!: Naast een film studio staat een Coach geparkeerd.

SkyWolf: Op een uiteinde van het vliegveld staat een Hunter.

>>> Door SummerBase: Het is heel mooi dat je me inhaalt ASPHALT daar heb ik zelf verder ook geen problemen mee, maar dat je in je bericht alvast zet: 'Ik ga direct aan een kaartje beginnen'. Dat vindt ik toch echt wat te ver gaan, net of je het helemaal afbakent voor en ander. Ik ben hier zoals ik al tegen jou zei zonet niet mee eens en vermijd dit soort dingen in het vervolg, reacties wil ik graag via de 'PB'. :7<<<

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Hallo,

Weet iemand waar ik devolgende missies kan vinden?

• Vice Sights

• Swingers Club

• Crash!

• Skywolf

want als ik deze haal heb ik 100% alleen kn ik ze niet vinden :duh:

Dat kan ik je zeker uitleggen, Vice Sights bevindt zich op Escobar International Airport en heb ik op mijn kaart aangegeven met de kleur Rood, Swingers Club bevindt zich op Leaf Links Golf Club en die heb ik aangegeven met de kleur oranje. Crash bevindt zich op Prawn Island op de Interglobal Studio's terrein, waar je de bus moet pakken die naast de studio staat. Ik geef deze aan met Blauw. Skywolf bevindt zich ook op Escobar International Airport en dat is op mijn kaart aangegeven met groen. Ik heb zoals je al wel snapt even een kaart voor je gemaakt zodat je snel die honderd procent kunt behalen, verder kun je, als je ergens niet uit komt hier iets vragen, maar je kunt ook op 'WikiGTA' kijken.

Edit: Graag gedaan 'XxViperxX', en nu snel die 100% halen. :D

post-5021-1167909121_thumb.jpg

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...