kevin software Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 hallo ik wil gta aan passen wat ik wil aanpassen is dit volgende: 1. ik wil op de plek van het water een eiland bij maken 2. ik wil er ook voertuigen hebben 3. ik wil ook dat mannetjes er lopen 4. weet ff de vraag niet meer Bij voorbaad dank >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar modding fora .<<< Reageren
HerrieM Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 4. weet ff de vraag niet meer Op vraag 4 weet ik wel een antwoord, Ja dat kan Voor zulke dingen kun je het beste in het moddingfora zijn. Ga daar eens rondkijken in de verschillende topics en tutorials. Daar heb je meer kans op een bervredigend antwoord dan hier. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 ik weet niet of je het voor vc of sa wilt doen, maar voor vc kan je moo mapper en de patheditor gebruiken. maar zoals herrieM al zei, op dit forum kan je een boel vinden. succes! Reageren
kevin software Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ik wil SA aanpassen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.