Jump to content

Verschil

Godfather

Recommended Posts

nou.. vice city stories heeft veel meer mogelijkheden : Fietsen,zwemmen, golfen, met een verrekijker kijken,ad-hoc multiplayer en (volgens mij) is het ook een beetje groter geworden :? en je hebt een nieuw hoofdpersonage: Victor Vance de broer van Lance Vance . Als je een PSP hebt raad ik je dit echt aan. een topspel _O_ check voor meer info wikigta.org

Bewerkt: door gangstabadboys
Delen op andere websites

Sorry dat ik het vraag maar,

Kan iemand mij het verschil vertellen tussen vice city stories en vice city.

Want vice city heb ik zelf al en ik ben aant twijfelen of ik vcs ga kopen??

maar in VCS heb je ook iets meer wapen en VCS speelt zich af in 1984 en de empire state bilding is in VCS te zien

verder is het gewoon leuker :*D:puh:

Sorry dat ik het vraag maar,

Kan iemand mij het verschil vertellen tussen vice city stories en vice city.

Want vice city heb ik zelf al en ik ben aant twijfelen of ik vcs ga kopen??

verder zijn er meer en sterkere gangs met niet alleen pistolen maar ook met betere wapens :blauw:

darm is het nog leuker vindt ik :Y

Delen op andere websites

Ik zal even de verschillen proberen uit te leggen. In Vice City Stories heb je natuurlijk de Empire Buildings. Dat zijn bedrijven waar je missies voor kunt doen. Er zijn 30 Empire Buildings. Er zijn 6 soorten Empire Buildings. Je hebt Smuggling, Prostitution, Robbery, Drugs, Loan Shark en Protection Racket. Als je alle missies van een soort hebt vrijgespeeld, dan kun je bendeleden recruteren. In Vice City had je natuurlijk die bedrijven waar je een paar missies voor moest doen en dan had je een asset waar je een bepaald bedrag voor kon ophalen. In Vice City Stories moet je veel missies doen voor een Empire Building voordat je veel geld kunt ontvangen. In Vice City Stories moet je eerst een Empire Building aanvallen. Dit gaat door het vernielen van een vijandelijk voertuig. Dan komt die bende die het gebouw bezit naar buiten met wat mensen. Die moet je neerknallen. Daarna moet je naar binnen om alle inboedel te vernietigen. Als dat gelukt is, dan kun je het gebouw die je hebt aangevallen overkopen.

In Vice City Stories zijn er verschillende voertuigen bijgekomen. Je hebt bijvoorbeeld een Jetski, een BMX, een Wintergreen en nog veel meer voertuigen. In Vice City had je 100 Hidden Packages, dat zijn nu 99 Red Balloons geworden. In Vice City Stories is veel van Vice City nog in aanbouw. Het is zo dat je sneller bij het vliegveld kan komen doordat in Vice City Stories die weg niet is bebouwd. In Vice City kon je voor extra gezondheid de Pizzaboy missie doen, maar in Vice City Stories moet je de Air Rescue missie doen voor extra gezondheid. Je kunt meer zijmissies doen met verschillende voertuigen. Je kunt met een Jetski, Quad, Hunter, BMX en nog een voertuig zijmissies doen.

Er zijn geruchten dat deze game op de PS2 zou uitkomen, maar dit is helaas nog niet echt officieel bevestigd door Rockstar Games.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Delen op andere websites

Het verschil is erg groot vind ik zelf kijk VCS heb je teneerste hele leukere missies.. 2 het ziet er echt schitterend uit echt mooi 3 je kan verschillende kleding dragen 4 je hebt leukere nieuwere voertuigen 5 je kan alles in het spel zwemmen enzovoort... 6 en de stad is mooier gemaakt veel mooier en het water ziet er mooier uit

Delen op andere websites

Ik raad je aan VCS wel te kopen.

Je hebt veeeel meer mogelijkheden!

dit heb je extra :

Zwemmen

Multiplayer

Portable GTA :sigaar:

En nog veeeel meer missies

Leukere personages

Meer voertuigen ( JETSKI's :puh: )

--------

Mijn Cijfer voor VCS : 10 +

Mijn Cijfer voor LCS : 9

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...