vinnie1234 Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 ik heb al gezogt maar kon zelf niks vinden dus daarom vraag ik het nog een keer Hoe maak je een eigen auto of bouw je een auto om voor sa Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Hey Vinnie1234, Zelf een auto maken voor GTA is een van de moeilijkste dingen om als GTA modder te doen. Vooral het modeleer gedeelte is erg lastig. Ik zal beginnen bij het begin: Eerst zul je een 3d model moeten creeeren van je auto. Dit gebeurt in 3d programma''s zoals 3dsmax (de beste). 3dsmax is een erg duur programma, dat je niet koopt om voor de lol te modden. Je kunt er natuurlijk op verschillende manieren illegaal aankomen, maar daar spreken wij niet over hier op het forum. Je kunt wel een gratis 30-dagen trial downloaden van de website van autodesk. Er zijn nog wat alternatieven, zoals bijvoorbeeld Gmax. Dit programma is bijna hetzelfde als 3dsmax, alleen heeft het wat functies minder. Daartegenover staat wel weer dat het helemaal gratis is! Als je met google zoekt, kom je verschillende tutorials tegen over hoe je een auto kan modellen. Maar let op, ben je nog helemaal niet bekend met moddelen/gta modden, ga dan eerst iets simpels proberen, zoals huisjes en andere vaste objecten. Ben je daar gevorderd mee, dan kun je verder gaan kijken. Als je dit bent, wil ik je wel verder uitleggen hoe je auto's ingame kan krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.