tombatselier Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 heyyzz ik wil ff opmerkeing make tegen mening van andere toen sommige gta freaks hoorden dat het personage zwart waren ze woedend :ph34r: er is zelfs een site die gta SA 50%geeft...omdat het personage zwart is NOU DEGENE DIE DIT DENKEN JULLIE ZIJN VUILE KLOTE RACISTE zo ff men mening Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 NIET dubbelposten :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 wat maakt het nou uit wat de huidskleur is :blink: ik heb geen problemen met mensen met een andere huidskleur ik vind dat we allemaal gelijk zijn ongeacht de huidskleur Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 groot gelijk! wat een onzin! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 uhm hiervoor kun je die site toch naar de rechter slepen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 wat maakt het nou uit wat de huidskleur is :blink: ik heb geen problemen met mensen met een andere huidskleur ik vind dat we allemaal gelijk zijn ongeacht de huidskleur Misschien dat het voor sommigen ook meer om de sfeer (dit gaat alleen over GTA!) gaat die het met zich mee brengt dan de kleur zelf. De maffia-sfeer in VC trekt mij veel meer dan de urban-sfeer in SA. Daar kom bij dat ik een grote hekel heb aan R'nB / Rap / Hip Hop. Ik was bang dat die sfeer in SA zou komen toen ik las dat de hoofdfiguur 'zwart' zou worden, helaas voor mij werd dat ook zo. Gelukkig zijn er ook genoeg die Urban weer leuker vinden dan Maffia. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 ten eerste iedereen is gelijk of je nu zwart blank geel rood of paars met gouden stippen bent ten tweede ik vind het juist goed dat er nu een ''zwarte'' personage is want het komt bijna nooit voor dat een zwarte de hoofdrol heeft in een spel de ganster sfeer die gta sa nu heeft vind ik beter dan de ganster/maffia sfeer van gta VC Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 OMG .. Waarom ALWEER hetzelfde topic?!! Admins/mods.. Slotje aub? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 (bewerkt) eerst had ik er zo mijn twijfels over of het wel gta-achtig zou zijn als er nu een zwart persoon zal zijn als hoofd personage, maar nu ik gta san andreas heb denk ik er sterk anders over.... beter zelfs, van mij mag de persoon zwart blijve :rolleyes: :lol: EDITJE: ja mag slotje op,.. dubbelpost <_< Bewerkt: 17 november 2004 door Vayne Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dude Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 als ik racist ben ben ik dat wel op racisten ik vind het heel leuk dat er ook eens een donkere in het spel kom ik ken mensen die hem niet gaan kopen omdat die man zwart is :angry: kan ik echt boos om worden :angry: groeten dude :gtasign: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XPr0MatriX Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 heyyzzik wil ff opmerkeing make tegen mening van andere toen sommige gta freaks hoorden dat het personage zwart waren ze woedend :ph34r: er is zelfs een site die gta SA 50%geeft...omdat het personage zwart is NOU DEGENE DIE DIT DENKEN JULLIE ZIJN VUILE KLOTE RACISTE zo ff men mening Daar ben ik het helemaal mee eens, maar dat krijg je nu tegenwoordig in Nederland door alles wat er gaande is. :angry: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 november 2004 op deze gaat ook een slot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts