Jump to content

Rolstoel?

()_SuperColt_()

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja ik heb met een vriend daar om 00.00 geweest en geen f*cking killer te zien :cya:

En ook niet die killer van dat bos zo met die boomstammen in 2 gezaagd.

Het is daar gewoon een houtzagerij meer niet;)

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ()_SuperColt_()

9

• gtamythresearcher

7

• GTAVC

4

• Bigstijn

3

Geplaatst:

Ik heb die rolstoel ook gezien en het moet wel iets speciaals zijn want er zomaar een rolstoel plaatsen... En die dan toevallig hetzelfde is. Maar nergens in het spel zijn er andere verwijzingen of misteries naar. Dus ik denk dat het gewoon toeval is en rockstar maar 1 soort rolstoel wouw maken en geen moeite doen om er 2 verschillendete maken

Geplaatst:

mijn vraag is waarom staat die rolstoel er?? waarom hebben ze verzonnen dat daar een killer is?? en dat huttje daar verderop dat strand waar is dat voor?? er moet toch een reden zij anders deed R* het niet..

60 :sigaar:

Geplaatst:

Met die rolstoel heeft Rockstar wellicht wel een diepere bedoeling gehad. Of niet. Ik weet het niet. Maar voor de rest van de gebouwen geldt wat je ook in de mods van het forum ziet: het San-Andreas land moet gewoon vol en iedereen doet een stukje. Een leuk strandje hier, een fabrieksterreintje daar, her en der een boerderij. En af en toe een hutje. Niet nuttig, geen bijbedoelingen verder maar gewoon zorgen voor een strakke game met een gevarieerd landschap. Je kan natuurlijk overal wel wat achter zoeken....

Geplaatst:

Idd Maar dat van die killer is helemaal nep.samen met die killer daar in ""The Panopticon" wie verzint nou dat daar een killer zit ahah :cab:

Maar het zal wel een bedoeling zijn van rockstar om er iets te wille zeggen of beweren...

Mss moet iemand is in het water zoeken mss vinden ze een verder aanwijzing of vinden ze misschien een lijk in het water verderop..kan iemand een kijkje nemen?

Grtjz SuperColt

Geplaatst: (bewerkt)
waarom hebben ze verzonnen dat daar een killer is??

daar is 1 duidelijke theorie voor nodig en je snapt het al (hoop ik :puh:): Rockstar wil dat z'n spel populair is, dat is duidelijk :puh: maar ze willen ook dat je lange speelplezier hebt en niet zoals andere spellen: uitgespeeld >opnieuw spelen of verkopen en daarom stoppen ze ook verwijzingen erin en dat leidt tot hele lange spelplezier ;)

P.S. Dit is mijn theorie maar volgens mij zit het ook ongeveer zo in elkaar ;)

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:

Kan iemand kijken of er onder water geen verwijzingen zijn of dicht bij het water?

Mss vinden we wel waarom R* een rolstoel heeft geplaatst daar :bier:

In dat water ligt alleen een Oester die je kan verzamelen en wat vaten

Bewerkt: door GTAVC
Geplaatst:

Ik ben het met GTA-Sheep eens en ik denk dat ze het gewoon voor de sier en/of opvulling hebben gebruikt en het geen speciale betekenis heeft.

daar heb je wel een punt 1 ding weet ik zeker-->Oftewel is het Johnny die gedumpt is oftewel is het de luiheid van Rock*!

Dat is denk ik idd de juiste verklaring, waarom twee verschillende rolstoelen maken.

Maar dan nog de vraag: Wáárom staat die rolstoel daar?

Offtopic: De "Panopticon Killer" is bullshit, bestaat niet en is nep. The Panopticon is meerdere malen grondig doorzocht en er is niet gevonden, gewoon een verzinsel om spelers bang of enthousiast te maken.

Denk ook niet dat "De Panopticon Killer" bestaat.

Hier een plaatje van die rolstoel waar NIEMAND inzit

dit is de omgeving best wel griezelig!!!

Bewerkt: door gta-freak-24
Geplaatst:

Het is gewoon een grapje van Rockstar. Je ziet toch ook wel eens in films dat er iemand wordt omgelegd door diegene in het water te dumpen? Hier is dat ook gebeurd. De maffia moest gewoon van iemand af, en dumpte diegene daar. Dat is niet Johny denk ik...

Het is trouwens een beetje oerdreven om overal maar altijd wat achter te zoeken. Waarom zou alles in GTA SA een diepere betekenis moeten hebben? Houd het eens simpel joh..

>>> Door Bling: Houd jij het ook maar simpel, door de tekst voortaan normaal te typen inplaats van dikgedrukt. <<<

Het is gewoon een grapje van Rockstar. Je ziet toch ook wel eens in films dat er iemand wordt omgelegd door diegene in het water te dumpen? Hier is dat ook gebeurd. De maffia moest gewoon van iemand af, en dumpte diegene daar. Dat is niet Johny denk ik...

Het is trouwens een beetje oerdreven om overal maar altijd wat achter te zoeken. Waarom zou alles in GTA SA een diepere betekenis moeten hebben? Houd het eens simpel joh...

Er is gewoon niemand gedumpt. R* houd gewoon van mysteries in hun spellen te stoppen. Kun je trouwens gewoon even normaal typen en niet vetgedrukt :engel:

btw. Dat hutje daar in de buurt licht 's nachts wel op. :sigaar:

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:

Het is trouwens een beetje oerdreven om overal maar altijd wat achter te zoeken. Waarom zou alles in GTA SA een diepere betekenis moeten hebben? Houd het eens simpel joh...

Er is gewoon niemand gedumpt. R* houd gewoon van mysteries in hun spellen te stoppen. Kun je trouwens gewoon even normaal typen en niet vetgedrukt :engel:

btw. Dat hutje daar in de buurt licht 's nachts wel op. :sigaar:

Goh. Alsof jij s'nachts de lampen niet aan doet.

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik denk wel dat het gewoon de luiheid van R* is :sst::muur:

>>> Door Bling: Bump een topic alleen als je iets 'nuttigs' toe te voegen hebt, en ga niet alleen zeggen wat jij 'denkt'. <<<

Hallo Appelsap welkom op het forum.

Meestal Als je nieuw bent kijk je meestal hier.

Als je dit leest weet je verder en hoe het gaat en draait op dit forum veel plezier. :)

>>> Door Bling: Wees gerust. Als wij als mods zien dat het voor leden niet helemaal duidelijk is hoe het hier werkt, wijzen wij hem daar vanzelf wel op, door diegene bijvoorbeeld te informeren via PB. :) <<<

Bewerkt: door Bling

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...