rubensanti Geplaatst: 26 januari 2007 Rapport Geplaatst: 26 januari 2007 ik denk dat die rolstoel van een oude opa of oma is geweest en dat hij daar zat te vissen en een grote vis aan de haak had en dat die m het water heeft ingetrokke en dat hij opgegeten is en zijn rolstoel er nog staat Reageren
nimesh.gta Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 die rolstoel kan onmogelijk van jhonny zijn waarom? nou er zit bloed op de wiel en bij jhonny is (ik bedoel was want jhonny is bij mij al gestorven) er geen bloed kijk maar eens goed rolstoel jhonny geen bloed op wiel verlaten rolstoel wel bloed ze zeggen dat leatherface er op zit net alsof te doen dat die aan het vissen is met zijn ketting zaag geloof ik nix van maar ze zeggen ook dat het van zijn slachtoffers is waarin ik ook niet geloof ik denk gewoon een grapje di is over die rolstoel waar leatherface op zit (wat ik niet geloof mod denk ik) http://www.youtube.com/watch?v=Px8qHG3ZSPs Reageren
EE hunter Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Maar eh nog ff dat die rolstoel werd gejat.... op een dag in de week staat die rolstoel er niet.. best wel raar misschien wel gelijk dat ie dan gestolen is.... Reageren
Dastard Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Maar eh nog ff dat die rolstoel werd gejat.... op een dag in de week staat die rolstoel er niet..best wel raar misschien wel gelijk dat ie dan gestolen is.... Raar,als het die dag is,kun je dan ffe een screen poste met HUD en radar? Reageren
EE hunter Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Geplaatst: 6 juni 2007 Maar eh nog ff dat die rolstoel werd gejat.... op een dag in de week staat die rolstoel er niet..best wel raar misschien wel gelijk dat ie dan gestolen is.... Raar,als het die dag is,kun je dan ffe een screen poste met HUD en radar? nou ja ik las het ergens op het internet he... Reageren
jaah90 Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik heb eens alles doorgekeken, en ik denk het volgende: Een van de makers van Rockstar heeft daar gewoon een rolstoel op een steiger geplaatst. Iedereen denkt natuurlijk: daar is iemand dood/vermoord/gekilled enz. Maar in feite, helemaal niks. Het is gewoon een rolstoel op een steiger. Het idee maakt het spanned, wat de bedoeling was, maar een verhaal erachter? Ik betwijfel het! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 Ik zag dat Nimesh een aantal berichten hiervoor dit filmpje met ons deelde. Ik heb hem een paar keer bekeken, en verbaas me er toch wel over hoe reëel (niet-gemod) het eruit ziet. Dat niemand hier verder op reageerde snap ik niet helemaal, maar ik vraag me dus wel af... is dit nou een mod, of alsnog een soort van leatherface. In het huisje is bloed te vinden op de grond, er liggen vaten met chemisch afval. en het steigertje lijkt verdomt veel op dergelijke filmdecors. Namate ik verder denk begin ik toch te denken dat het is gemod, aangezien hier maar één filmpje van is te vinden op héél YouTube. Welke mod is hier indien gebruikt? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Geplaatst: 7 juni 2007 (bewerkt) Ik zag dat Nimesh een aantal berichten hiervoor dit filmpje met ons deelde. Ik heb hem een paar keer bekeken, en verbaas me er toch wel over hoe reëel (niet-gemod) het eruit ziet. Dat niemand hier verder op reageerde snap ik niet helemaal, maar ik vraag me dus wel af... is dit nou een mod, of alsnog een soort van leatherface. In het huisje is bloed te vinden op de grond, er liggen vaten met chemisch afval. en het steigertje lijkt verdomt veel op dergelijke filmdecors. Namate ik verder denk begin ik toch te denken dat het is gemod, aangezien hier maar één filmpje van is te vinden op héél YouTube. Welke mod is hier indien gebruikt? beste penny, Deze mod is te vinden op gtaforums ik heb hem eerst gezien en hij is ook geupload door sonerin het is dus een mod. Een andere reden. hij zou toch echt niet meteen het water invallen xD dat is absurt. anders zou rockstar er wel iets beters gemaakt van hebben Vriendelijke groet stijn PS hier is het linkje http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=2415 Bewerkt: 7 juni 2007 door Bigstijn Reageren
Ruwie Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 over hoeveel rolstoelen praten we nu eigenlijk? Ik dacht altijd dat het er maar 1 was!!! Reageren
tjoef Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 (bewerkt) Dat zal er dan wel maar 1 zijn zeker... Of is er iets wa ik niet weet? Ik denk gewoon dat een of andere verlamde het niet meer zag zitten en zich in het water heeft gegooid ofzo (bij dat filmpje lijkt die leatherface trouwens verdomd veel op Hitler ) Bewerkt: 3 juli 2007 door tjoef Reageren
Bigstijn Geplaatst: 3 juli 2007 Rapport Geplaatst: 3 juli 2007 Dat zal er dan wel maar 1 zijn zeker... Of is er iets wa ik niet weet?Ik denk gewoon dat een of andere verlamde het niet meer zag zitten en zich in het water heeft gegooid ofzo (bij dat filmpje lijkt die leatherface trouwens verdomd veel op Hitler ) Onthoud het is allemaal nep. (Je hebt eigenlijk veel gelijk op Hitler[/font] Ik denk dat de maker van die modificatie moeite heeft gehad met de textures. Reageren
kollius Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Dat zal er dan wel maar 1 zijn zeker... Of is er iets wa ik niet weet?Ik denk gewoon dat een of andere verlamde het niet meer zag zitten en zich in het water heeft gegooid ofzo (bij dat filmpje lijkt die leatherface trouwens verdomd veel op Hitler ) Onthoud het is allemaal nep. (Je hebt eigenlijk veel gelijk op Hitler[/font] Ik denk dat de maker van die modificatie moeite heeft gehad met de textures. Als je goed oplet, zie je dat de tijd ook niet voorbij 00.00 uur komt. Terwijl het filmpje toch echt iets van 2.30 min duurt. In speltijd dus 2.30 uur, raar dat de tijd dan niet doortikt... Lijkt me dus zeer zeker een mod te zijn. Reageren
Rensch Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Dat zal er dan wel maar 1 zijn zeker... Of is er iets wa ik niet weet?Ik denk gewoon dat een of andere verlamde het niet meer zag zitten en zich in het water heeft gegooid ofzo (bij dat filmpje lijkt die leatherface trouwens verdomd veel op Hitler ) Onthoud het is allemaal nep. (Je hebt eigenlijk veel gelijk op Hitler[/font] Ik denk dat de maker van die modificatie moeite heeft gehad met de textures. Als je goed oplet, zie je dat de tijd ook niet voorbij 00.00 uur komt. Terwijl het filmpje toch echt iets van 2.30 min duurt. In speltijd dus 2.30 uur, raar dat de tijd dan niet doortikt... Lijkt me dus zeer zeker een mod te zijn. Het was al bekend dat het een mod is ^^ er zitten zoooo veel dingen in dat filmpje wat niet kan Maaruh, die rolstoel staat er gewoon voor de lol denkik. Neergezet om mensen weer allerlei fabeltje te laten geloven ^^ Reageren
Suburban Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) dat de klok op 00:00 blijft staan is niet zo gek. er waren eens geruchten over dat ie alleen middernacht zou verschijnen ( dus 00:00 ) en er is een cheat van Always Midnight ( dan blijft ie op deze tijd staan ) maar dat is maar 1 detail wat mogelijk is zonder mods.... Bewerkt: 6 juli 2007 door Suburban Reageren
Bigstijn Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 Ik zag dat Nimesh een aantal berichten hiervoor dit filmpje met ons deelde. Ik heb hem een paar keer bekeken, en verbaas me er toch wel over hoe reëel (niet-gemod) het eruit ziet. Dat niemand hier verder op reageerde snap ik niet helemaal, maar ik vraag me dus wel af... is dit nou een mod, of alsnog een soort van leatherface. In het huisje is bloed te vinden op de grond, er liggen vaten met chemisch afval. en het steigertje lijkt verdomt veel op dergelijke filmdecors. Namate ik verder denk begin ik toch te denken dat het is gemod, aangezien hier maar één filmpje van is te vinden op héél YouTube. Welke mod is hier indien gebruikt? beste penny, Deze mod is te vinden op gtaforums ik heb hem eerst gezien en hij is ook geupload door sonerin het is dus een mod. Een andere reden. hij zou toch echt niet meteen het water invallen xD dat is absurt. anders zou rockstar er wel iets beters gemaakt van hebben Vriendelijke groet stijn PS hier is het linkje http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=2415 Als je nog eens goed naar dat filmpje van penny kijkt zie je dat de user precies dezelfde naam heeft. Als die bij gtagarage Dus het is zijn mod. Hij heeft dus duidelijk gecheat. En gemod. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.