Jump to content

Rolstoel?


()_SuperColt_()

Recommended Posts

die rolstoel kan onmogelijk van jhonny zijn waarom? nou er zit bloed op de wiel en bij jhonny is (ik bedoel was want jhonny is bij mij al gestorven) er geen bloed kijk maar eens goed rolstoel jhonny geen bloed op wiel verlaten rolstoel wel bloed ze zeggen dat leatherface er op zit net alsof te doen dat die aan het vissen is met zijn ketting zaag geloof ik nix van maar ze zeggen ook dat het van zijn slachtoffers is waarin ik ook niet geloof ik denk gewoon een grapje di is over die rolstoel waar leatherface op zit (wat ik niet geloof mod denk ik) http://www.youtube.com/watch?v=Px8qHG3ZSPs

Hij kan wel van Johnny zijn :D

Hij stond in een meat factory. daar druipen die beesten dood die aan die haak zitten :engel:

Misschien is die rolstoel eruit gerold, naar de panopticon gereden en in zee gedumpt :O :Y

(Wat een onzinnige ophef zeg :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ()_SuperColt_()

    9

  • gtamythresearcher

    7

  • GTAVC

    4

  • Bigstijn

    3

AAHHHH die pantantion killer bestaat niet. Als je een beetje leest op het forum weet je dat het een mod is!

Leathreface, figsy en al die onzin kunnen alleenmaar in het spel komen mbv mods.

Ik denk dat het ondertussen al bekend was, maar toch bedankt :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die rolstoel in fishers lagoon opgezocht en ik ontdekte wat vreemds op de wielen ervan.

op een van de grote wielen staat STOP HERE, en op een van de de kleinere wielen staat 2:30AM of 12:30AM (wel goed zoeken hoor, het staat er erg vaag!)

het is mij een raadsel wat dat betekent, iemand suggesties? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die rolstoel in fishers lagoon opgezocht en ik ontdekte wat vreemds op de wielen ervan.

op een van de grote wielen staat STOP HERE, en op een van de de kleinere wielen staat 2:30AM of 12:30AM (wel goed zoeken hoor, het staat er erg vaag!)

het is mij een raadsel wat dat betekent, iemand suggesties? :7

Ik suggereer dat je niet helemaal de waarheid spreekt en er geen goed aan doet daarin te volharden. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat volensmij wel iets, maar dan heb je de ogen van mijn moeder nodig. die ziet ook alles.

Maargoed ik heb gekeken en er staat inderdaad niks op die wielen wat voor normale mensen leesbaar is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je lang genoeg naar iets kijkt, ga je er misschien uiteindelijk iets in zien wat helemaal niet waar is, zoals waarschijnlijk nu ook het geval is. No offence, maar laat je fantasie niet te snel op hol slaan ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.youtube.com/watch?v=Te3pbcTV_P8

check deze site om een filmpje te zien over die rolstoel.

wanneer de film met leatherface bezig is en hij gaat over de rolstoel

dan gaat hij na een tijdje inzoomen naar de kleine voorwiel.

daar staat geschreven heel vaag met zwarte graphics onder de as 12:30AM of 2:30AM

de tijd zelf is ook op vele site lang van discussie.

sommigen zeggen dat dat de tijd is wanneer je leatherface ziet in panopticon maar ik geloof dat niet. :D

Hier nog wat kennis over de hele leatherface gebeuren.

Leatherface is de kettingzaagmn van The Texas Chainsaw Massacre.

Van TTCM is R* een grote fan voor vele met weinig kennis over game developers.

het zou dus niet zo gek zijn ls R* geen elementen uit de film in san andreas plaatsen.

de elementen.

- R* weet net zoals elke intelligente weldoende hardwerkende respectvolle gta/horror-freak, dat TTCM gebaseerd op de meest freaky killer uit de amerikaanse misdaadgeschiedenis, ED GEIN.

ED GEIN was een grafgraver en vrouwenontleder in één, en in red county is in een kerkhof een open graf te vinden.

Ook is in GTA het huis te vinden waar ed gein zijn gruwelijke misdaden heeft gepleegd.

De rolstoel lijkt op op de rolstoel van leatherface, ook al is leatherface maar een downloadbare mod voor GTA.

De glendale car (je weet wel, die "ghost car" uit back 'o beyond) lijkt op de auto waarin de tieners vluchten aan het einde.

de panopticon schijnt ook iets te mken te hebben met TTCM of ed gein, maar dt weet ik niet meer.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ed_Gein

hier meer info over ed gein. :tu:

>>> Door GTA-Sheep: Beide berichten samengevoegd tot 1. Graag niet dubbelposten<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel kunnen dat deze bestaat , ik heb het nooit geprobeerd maar met een fototoestel kan je inzoomen hé ?? Misschien een paar foto's rond de wielen trekken en dan weten we wie er gelijk heeft .

Link to comment
Delen op andere websites

hetzelfde geldt voor bigfoot. het mag dan wel wezen dat hij (misschien) niet bestaat, toch zijn er clues te vinden.

*ze zeggen allemaal dat hij te vinden in back ó beyond, en deze heeft als je goed kijkt de vorm van een grote voet.

*ze zeggen allemaal dat hij te vinden is bij het meer, zijn grote teen dus (gadverdame!)

* in de first edition (je weet wel, wanneer je gta meteen na het uitkomen koopt) van gta voor de playstation 2 (pc-versie, xbox-versie, second edition of platinum edition werken NIET) zijn her en der grote voet afdrukken te vinden.(DIT WIL NOG NIET ZEGGEN DAT HIJ BESTAAT MAAR ER ZIJN WEL AANWIJZINGEN TE VINDEN!!!)

post-72257-1184617901_thumb.png

ik heb helaas gta aleen voor de ps2 maar wie hem voor de pc heeft, wil die dan een goede duidelijke ingezoomde foto van beide kleine wielen maken en als bijlage naar deze forum sturen? bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

maar wie hem voor de pc heeft, wil die dan een goede duidelijke ingezoomde foto van beide kleine wielen maken en als bijlage naar deze forum sturen? bedankt!

Zal het ff voor je doen ;)

- Zo heb allemaal fotos genomen,, maar em ik zie geen boeiende teksten hiero het zit in een zip allemaal fotos van de rolstoel k vindt er niks bijzonders aan

maar vindt het wel een naare plek om te komen eigelijk

foto's zijn genomen rond 14:00 a 16:00 u

Rolstoer_die_ownt_xD.zip

Bewerkt: door The Distortion
Link to comment
Delen op andere websites

hier heb ik de plaatjes die ik makkelijk kon aanwijzen. ^_^

bij dat kleine wielletje zie je zwarte graphics onder de as. daar staat de tijd op.

en ook een teskt met "skip hire" what the heck means that?!?! :schater:

wie op dat wielletje de tijd ziet. meld het me dan en zeg het eerlijk.

"may the ones with bad eyes got owned by ones with good eyes for live!" :dans:

:dans::dans::dans::dans::dans::dans::dans::dans::dans::dans::dans::dans::dans:

GO GTA! GO GTA! YOU ARE THA BEST! YOU ARE THA BEST!

OP DAT KLEINE WIELLETJE STAAT 12:10PM OF 2:10PM ALS JE HET KAN ZIEN

DISTORTION YOU GOT MY RESPECT FOR LIVE BY HELPING ME PROOF THE MYSTERY OF THE TIME ON THE RUSTY WHEELCHAIR. I WILL JOIN YOU TO THE ORDER OF THE EPSILON CULT 4 LIFE!

MOCHT JE NIKS WETEN OVER DE EPSILON CULT ZOEK DAN MAAR NAAR INFORMATIE.

DISTORTION BEDANKT!

>>> Door GTA-Sheep: Dubbelposten samengevoegd. Tevens het verzoek om niet in Caps-lock te typen<<<

post-72257-1184938104_thumb.jpg

post-72257-1184938120_thumb.jpg

post-72257-1184938129_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Waar de rolstoel staat en hoe deze eruit ziet, was natuurlijk al een hele tijd bekend; mede gezien het feit dat 'GTA: San Andreas' al bijna drie jaar geleden voor het eerst gereleased werd.

Daarnaast even een vriendelijk, doch dringend verzoek om de inhoud van de posts vanaf nu wat meer weer waarde te schenken. Speculeren over Leatherface, Bigfoot, (zelfgemaakte) modificaties en andere verzinselen dus uitsluiten, s.v.p.

Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...