gtamythresearcher Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 (bewerkt) waar zou die tijd op het wielletje (zie de foto's) eigenlijk voor staan? en wat bedoelen ze met skip hire? wordt vervolgd op dit gta topic ROFL FIRST OWNER OF TOPIC PAGE 5!!!!! I RULE! I RULE! Bewerkt: 21 juli 2007 door gtamythresearcher Reageren
Mythbuster Geplaatst: 21 juli 2007 Rapport Geplaatst: 21 juli 2007 (bewerkt) Ik heb het idee dat de texture op het wiel met "Skip Hire", een foute texture is van iets anders, het lijkt(vind ik) op de texture van de soort van vuil-container in Las Venturas. Die staat vlak naast de parkeerplaats van het vliegveld(het normale vliegveld, niet Verdant Meadows). (Of van een andere vuil-container, want ik weet dat de container die bij het LV vliegveld staat rood is, maar ik kan me niet herinneren of er wel of niet "Skip Hire" op staat.) *EDIT: Het kan ook de texture zijn van de rode vuil-container die bij de boatschool staat, waar de zilveren vibrator achter ligt. Daar staat dacht ik WEL iets op geschreven.(als dat dezelfde texture is als die bij LV Airport )* Is er ergens anders in het spel niet een texture te vinden waar "12:10PM" of "2:10PM" op staat? Misschien dat R* geen nieuwe texture voor deze rolstoel wilde maken, en gewoon wat random textures van andere dingen erop heeft gedaan, of dat dat per ongeluk alleen bij het wiel met "Skip Hire" is gebeurt. Net als bij het rechter knipperlicht van de Blista Compact, dat al sinds VC zo is. Dat is namelijk WEL goed "UV-gemapt", als je dat hetzelfde material geeft als het andere knipperlicht, zijn ze precies hetzelfde, dit heb ik namelijk uitgeprobeerd in Zmodeler, want ik vond de "kapotte"-glas texture op een knipperlicht niet echt mooi . Ik vind het ook net lijken alsof het een texture van zo'n container is, want het is echt een zijkant van iets, met daarboven een stuk dat lijkt alsof het de texture van de voorkant van een container is, en daarnaast een stuk dat lijkt alsof het de texture van de achterkant van een container is(of andersom natuurlijk ). Bewerkt: 21 juli 2007 door Mythbuster Reageren
gtamythresearcher Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 jaja, maar wat betekent ik godsnaam nou die tijd?!?! en loop nou niet te zeiken van "dat is de tijd wanneer leatherface gespawnd wordt op panopticon of fishers lagoon", want een oud feit zegt dat het een mod is!!! net zoals elke andere onzinnige mythe. tjongejonge. maar weet iemand nou iets over de epsilon cult? want daar weet ik nou geen enkele sikkepit van. http://www.epsilonprogram.com dit is de officiele site ervan. GLOBAL MODERATORS ZIJN COOL!!! Reageren
J-star Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 ik heb het!! is dat mannetje erniet om 10:30 Reageren
gtamythresearcher Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 j-star, i hate you... maar hoe dan ook ik heb een vraagje, er zijn geruchten over de geest van cj's moeder. hoe ziet ze eruit ( massief, doorzichtig, zwart...) en waar is ze in het huis volgens de geruchten. da's het enige dat ik wilde weten naast de epsilon cult. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Geplaatst: 29 juli 2007 luiheid van R* tja waarom zou je ook 2 verschillende rolstoelen maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.