michaelfivez Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Kan iemand Supply Lines van Zero voor mij uitspelen (dat je 5 bandieten moet neerschieten in busjes en op bmx'en met een minni vliegtuigje? Ik kan namelijk totaal niet vliegen ). Je mag cheats gebruiken (als ze niet van toepassing zijn op de voetgangers, dus geen agresseive voetgangers, zeker geen riot mode, enz.., Je mag wel, wapen cheats, geld cheats, gezondheid cheats, oneindigveel ammo cheats, nooit politie cheats). Al vast bedankt, Een hopende GTA sa speler EDIT: Als het lukt wil dan iemand ook de rijschool doen (ik heb hem al uitgespeeld maar misshien kan iemand de resultaten verbeteren, moet niet perse goud maar als het kan ). EDIT2: Wow, jij bent goed, op alles goud... Nogmaals bedankt en ik zal in het vervolg aangeven dat ik versie 2 heb . Nogmaals bedankjes De gelukkige GTA sa speler Bewerkt: 4 januari 2007 door michaelfivez
HerrieM Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Gehaald: Supply Lines + $5.000 Gehaald: Driving School De Super GT, Bullet en Hotknife staan buiten de driving school geparkeerd. The 180 - Goud Whip and Terminate - Goud Pop and Control - Goud Burn and Lap - Goud Cone Coil - Goud The '90' - Goud Wheelie Weave - Goud Spin and Go - Goud P.I.T. Maneuver - Goud City Slicking - Goud Veel plezier ermee. ps. Zou je bij een volgende request kunnen aangeven dat je versie twee hebt. Bewerkt: 4 januari 2007 door HerrieM
Recommended Posts