Jump to content

Hoe verwijder ik mijn wapens?

Recommended Posts

Geplaatst:

Eejj forumgenootjes.

Ik heb een vraagje... Ik wil mijn wapens kwijt om nieuwe te kopen, maar het probleem is dat ik van veel wapens ook helemaal geen andere wil... Die moet ik gewoon kwijt, want ik heb nu een beetje te veel wapens...

Het grote probleem is ook: Ik heb bij die 2 vriendinnen ervoor gezorgt dat ik me wapens bij het politiebureau niet kwijt kan en ook bij het ziekenhuis niet. :N

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen...

Greets

GTA GG :D

Geplaatst: (bewerkt)

Als je ze weg wilt hebben moet je ze gewoon leegschieten... Andere optie is er bij jou niet. Als je van dezelfde soort een andere erbij wilt hebben terwijl je al een wapen van die soort in bezit hebt kan dat niet.

Bewerkt: door VWO-er

maar als je wapens gaat kopen, dan worden ze al vervangen ( bijv. m4 - je koopt een ak47 - m4 is weg en is nu ak47 ) of bedoel je dat niet ?

EDIT: o zag net dat je ze gewoon echt kwijt wilt, ga gewoon dood en koop wat je wilt :D )

Bewerkt: door Mr. Inferno
Geplaatst:
Als je ze weg wilt hebben moet je ze gewoon leegschieten... Andere optie is er bij jou niet. Als je van dezelfde soort een andere erbij wilt hebben terwijl je al een wapen van die soort in bezit hebt kan dat niet.

Dat is nou ook een probleem, ik heb GTA SA al uitgespeeld en leegschieten kan dus niet want je krijgt de kogels die je wegschiet er alleen maar bij. :bonk:

Dat van dat als je al een wapen van dat soort in je bezit heb kan je er geen andere bijkrijgen wist ik al... Maar sommige wapens van een soort wil ik gewoon helemaal weghebben, en ook geen andere van dat soort wapens hebben.

Geplaatst:

Het ligt eraan welke wapens je kwijt wilt... Een melee wapen of Brass Knuckles zijn moeilijk weg te doen, omdat ze nooit opgaan. Andere wapens daarentegen kan je wel verwijderen:

1. Je kiest het wapen wat je kwijt wilt.

2. Je kijkt welke "groep" dit wapen heeft.

3. Je koopt of zoekt één nieuw wapen van die groep (klik hier voor de vindplaatsen).

4. Je schiet die leeg.

Als je veel wapens hebt, is dat lang schieten, maar als je maar één keer zo'n wapen gekocht hebt, is dat natuurlijk heel wat minder lang... Een melee wapen kan je dus niet meer kwijt, en ik hoop dan ook dat je alleen een ander wapen wilt, omdat een melee wapen niet 'op' gaat.

Als je een wapen wilt replacen is dat natuurlijk helemaal niet moeilijk, gewoon het wapen wat je wilt hebben zoeken of kopen en je hebt het oude wapen terug :).

Daarnaast heb je ook nog cheats, misschien dat die wapens je beter uitkomen:

Bat, Pistol, Shotgun, Mini SMG, AK 47, Rocket Launcher, Molotov Cocktail, Spray Can, Brass Knuckles

LXGIWYL

Knife, Pistol, Sawnoff Shotgun, Tec 9, Sniper Rifle, Flamethrower, Grenades, Fire Extinguisher

PROFESSIONALSKIT

Chainsaw, Silenced Pistol, Combat Shotgun, MP5, M4, Heat Seeking RPG, Plastic Explosive

UZUMYMW

Het ligt eraan welke wapens je kwijt wilt... Een melee wapen of Brass Knuckles zijn moeilijk weg te doen, omdat ze nooit opgaan. Andere wapens daarentegen kan je wel verwijderen:

1. Je kiest het wapen wat je kwijt wilt.

2. Je kijkt welke "groep" dit wapen heeft.

3. Je koopt of zoekt één nieuw wapen van die groep (klik hier voor de vindplaatsen).

4. Je schiet die leeg.

Als je veel wapens hebt, is dat lang schieten, maar als je maar één keer zo'n wapen gekocht hebt, is dat natuurlijk heel wat minder lang... Een melee wapen kan je dus niet meer kwijt, en ik hoop dan ook dat je alleen een ander wapen wilt, omdat een melee wapen niet 'op' gaat.

Dat was dus ook een probleem :D Ik heb het spel al uitgespeeld, dus als ik alle kogels wegschiet krijg ik er net zoveel weer terug :N

Maar bedankt voor de informatie!

Greets

GTA GG :bier:

Bewerkt: door GTA Ganggast
Geplaatst:

Ga gewoon 100% halen met Katie Zahn zodat je de Medic uniform krijgt, en knal haar dan neer.

Dan ben je al je wapens kwijt als je weer doodgaat, simpel dus.

Geplaatst:
Ga gewoon 100% halen met Katie Zahn zodat je de Medic uniform krijgt, en knal haar dan neer.

Lance's manier kan ik je echt afraden... je krijgt haar namelijk nooit meer terug.

Geplaatst:

Lance's manier kan ik je echt afraden... je krijgt haar namelijk nooit meer terug.

Waar heb je haar voor nodig dan, het is een lelijk wijf en als je haar wagen wilt kan je die eerst nog ff jatten.

• 1 maand later...

[bump, vraagje]

Kan je ook van je Nightvision Goggles afkomen?

Mijn weapon inventory is veel te groot, zit elke keer 5 minuten te scrollen.

Mn vriendin verblijd ik wel eens een keer met mn dildo, maar met een camera+mes+goggles naast de stnadaard wapens is het toch lang scrollen. Camera wil ik houden, mes niet per se en goggles moeten weg

Bewerkt: door KrimpenDrummer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...