Steel Dogg Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 [bump, vraagje]Kan je ook van je Nightvision Goggles afkomen? Mijn weapon inventory is veel te groot, zit elke keer 5 minuten te scrollen. Mn vriendin verblijd ik wel eens een keer met mn dildo, maar met een camera+mes+goggles naast de stnadaard wapens is het toch lang scrollen. Camera wil ik houden, mes niet per se en goggles moeten weg Eigenlijk is dat hetzelfde verhaal als hierboven maar ik zeg het kort in eigen woorden Zorg ervoor dat je Barbara & Katie (vriendinnen) niet op 15% hebt want anders hou je je wapens gewoon weer: 1: Stap in een auto 2: Doe de Blaas alle auto's op die dicht bij zijn cheat: PS2 Versie: R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 PC Versie : CPKTNWT Xbox Versie: Black, White, Right Trigger, Left Trigger, White, Black, X, Y, B, Y, White, Left Trigger Als het goed is ben je dan dood en verlost van de Nightvision Goggles Als het niet werkt ofzo, post het hier dan help ik je wel verder Steel Dogg Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Maar dan ben ik dus al mijn wapens kwijt? Dat is niet de bedoeling Ben zuinig op mn bij elkaar gespaarde kogels war ik hard voor gewerkt heb Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Wat je ook kan doen is de CrazyVirus trainer downloaden voor GTA SA. Daarmee kan je namelijk de vooruitgang met je vriendinnen regelen, dus als je met Katie op 100% zit, zet je die gewoon ff op 10% en pleeg je zelfmoord, dan ben je je wapens weer kwijt. Daarna kan je haar weer op 100% zetten als je wilt. Reageren
Krystian GTASA Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 Je moet naar wapens winkel gaan en je hebt bijvorbeeld m4 of zo en je hebt nog 900 shoten over en je hebt geen zin om ze leeg te schieten dan moet je een ak 47 kopen dan heb je maar 100 shoten of zo en dan duurt het korter om het leeg te scjieten Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ga gewoon 100% halen met Katie Zahn zodat je de Medic uniform krijgt, en knal haar dan neer. Dan ben je al je wapens kwijt als je weer doodgaat, simpel dus. Lance's manier kan ik je echt afraden... je krijgt haar namelijk nooit meer terug. Tuurlijk krijg je haar terug gewoon een paar Oysters(Oesters) zoeken en je ziet haar op respawn plek. Reageren
Dx11 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ga gewoon 100% halen met Katie Zahn zodat je de Medic uniform krijgt, en knal haar dan neer. Dan ben je al je wapens kwijt als je weer doodgaat, simpel dus. Lance's manier kan ik je echt afraden... je krijgt haar namelijk nooit meer terug. Tuurlijk krijg je haar terug gewoon een paar Oysters(Oesters) zoeken en je ziet haar op respawn plek. Serieus? dus als je de oesters hebt kan je een dode vriendin terug krijgen? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Ga gewoon 100% halen met Katie Zahn zodat je de Medic uniform krijgt, en knal haar dan neer. Dan ben je al je wapens kwijt als je weer doodgaat, simpel dus. Lance's manier kan ik je echt afraden... je krijgt haar namelijk nooit meer terug. Tuurlijk krijg je haar terug gewoon een paar Oysters(Oesters) zoeken en je ziet haar op respawn plek. Serieus? dus als je de oesters hebt kan je een dode vriendin terug krijgen? Eeeh, nee . Een vermoorde vriendin kan je nooit meer terugkrijgen, dus ook niet als je alle oesters hebt... Ze zullen echter niet meer letten op hoeveel sexappeal je hebt, of hoeveel spieren etc. Maar een vermoorde vriendin is nimmer meer terug te krijgen... @ Preddy: zou mooi zijn, als het wel werkt . Reageren
Preddy Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Eeeh, nee . Een vermoorde vriendin kan je nooit meer terugkrijgen, dus ook niet als je alle oesters hebt... Ze zullen echter niet meer letten op hoeveel sexappeal je hebt, of hoeveel spieren etc. Maar een vermoorde vriendin is nimmer meer terug te krijgen... Ik heb dit altijd wel beweerd, vooral op basis van de volgende FAQ over girlfriends: http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/grand_theft_auto_sa_girlfriend.txt Voor de gein heb ik het net zelf maar eens geprobeerd op de PS2. Ik heb het gedaan met een 92% savedgame, ik heb alle oysters verzameld en de storyline uitgespeeld. Eerst heb ik op Katie Zahn geschoten, net zolang tot ik het bericht kreeg dat ze dood is. Volgens de FAQ moest ik dan een aantal ingame uren wachten totdat ze weer tevoorschijn komt, dus heb ik mezelf dood laten gaan (had geen zin in wachten). Toen ik weer naar het golfterrein reed, zag ik toch weer die blauwe pijl, en op dit moment vraagt ze weer of ik met haar uit wil. Dit wil dan natuurlijk alleen met die vriendinnen die je niet via de storyline ontmoet, aangezien zij niet op een bepaalde plek spawnen, alleen tijdens de missies zie je hun. Misschien dat het verschilt tussen versies, ik heb die van de PS2, op de dag van uitkomst gekocht. @Dutchy: Het werkt, aanschouw het onomstotelijk bewijs alhier. Bewerkt: 16 februari 2007 door Preddy Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Wat vaag, dus als je 100% hebt en je knalt al je vriendinnen behalve Millie en Denise dood, kan je ze gewoon weer terugkrijgen? Reageren
Thom09 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Je kan ook gewoon doodgaan dan moet je ook alles inleveren Reageren
Dx11 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 Je kan ook gewoon doodgaan dan moet je ook alles inleveren zoals je kan lezen in dit topic, heeft hij de vriendin al gedate waardoor dat niet gebeurd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.