tombatselier Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 heyyzz ik wil ff opmerkeing make tegen mening van andere toen sommige gta freaks hoorden dat het personage zwart waren ze woedend :ph34r: er is zelfs een site die gta SA 50%geeft...omdat het personage zwart is NOU DEGENE DIE DIT DENKEN JULLIE ZIJN VUILE KLOTE RACISTE zo ff men mening
Tim14 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 heyyzzik wil ff opmerkeing make tegen mening van andere toen sommige gta freaks hoorden dat het personage zwart waren ze woedend :ph34r: er is zelfs een site die gta SA 50%geeft...omdat het personage zwart is NOU DEGENE DIE DIT DENKEN JULLIE ZIJN VUILE KLOTE RACISTE zo ff men mening Ten eerste je mag hier niet schelden, want kl*te is een vies woord. En ten tweede dat zijn de Racisten z'n eigen keuze.. die hebben soms niet zo'n prettige ervaring met Zwarten ofzo.. Tja ik ben zelf meer tegen mensen die in ons land komen en dan gaan stelen enzo daar kan ik niet tegen dat is hetzelfde als je bij iemand op bezoek bent en daar alles kapot maakt
Mania-92 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 komop tim13 laat hem toch lkkr schelden hij heeft wel gelijk
gta-krc-lover Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 en belgen en nederlanders stele nie? :huh: ik vind het stom dat ze de zwarten 'discrimineren' :angry:
victor88 Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 voor mij maakt het niet wat voor kleur de personage heeft en ik vond het diep triest als voor iemand dat wel uitmaakt en al helemaal als hij dat dan ook zegt :angry:
GTA 0wn3r Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Kijk, je mag je eigen mening vertellen en hebben. Dus racisten zijn eigenlijk ook maar mensen met een eigen mening. Persoonlijk vind ik het verdomd goed dat ze zoiets doen!
Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 (bewerkt) Kijk, je mag je eigen mening vertellen en hebben.Dus racisten zijn eigenlijk ook maar mensen met een eigen mening. Persoonlijk vind ik het verdomd goed dat ze zoiets doen! yup rasisten zijn idd maar mensen met hun eigen mening maar rasisten zijn rechts extremiste dus als we dat toestaan moeten we ook de extreme moslims ook toestaan want hoe de moslims over de wereld etc... denkt is ook hun mening. nu dat iedereen tegen het moslims extremisme is moeten we eigenlijk niet andere vormen van extremisme toe juigen maar ons daar ook tegen keren. btw een deel van de meningen van moslim extremisten komt wel van geiten ne*kers zoals bin laden,saddam en meer van de vieze extreme moslim leiders of je nu een moslim,rechtse of linkse rasist bent en andere mensen met een andere huiskleur,geloof etc... minder vind als je zelf ben je een gigantische BOOLO(boolo=sukkel, eikel etc.). wij wonen en komen met z'n alle van en op de zelfde planeet we kunnen niet zeggen moslims naar de maan zwarte naar mars en de blanke blijven hier dat kan niet dus we moeten acepteren dat er mensen ''geen alians'' met een andere huidskleur etc..samen moeten leven met andere culturen etc. we moeten SAMEN het leven op aarde draaiende houden als 1 team hoe hard en moeilijk het leven ook is anders gaan we SAMEN ten onder aan onze EGO en HAAT tegen anderen. ik weet dat iedereen een eigen mening hiet over heeft respect daar voor(natuurlijk)maar op de manier hoe we nu samen leven op aarde gaan we ten onder aan moorden oorlog etc.... ps. sorry voor het ''harde''taalgebruik maar wou even mijn mening goed laten horen zoals het hoort en mag in NEDERLAND Bewerkt: 16 november 2004 door tupac
TubS Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 kijk die mensen kunnen dus wel mekkerren hij is blank of hij is zwart of chinees what ever, mja tis en blijft gta en in de jaren 90 kwam dat hip hop gedoe dus ik ben t daar wel mee eens dat ze een zwart personage hebben gekozen, zie je al een blanke in een dikke low rider hip hop draaien? denk t niet :unsure:
GTA 0wn3r Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 kijk die mensen kunnen dus wel mekkerren hij is blank of hij is zwart of chinees what ever, mja tis en blijft gta en in de jaren 90 kwam dat hip hop gedoe dus ik ben t daar wel mee eens dat ze een zwart personage hebben gekozen, zie je al een blanke in een dikke low rider hip hop draaien? denk t niet :unsure: Lijkt mij op zich ERRUG VET :lol: :lol: :lol: :lol:
TubS Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 dat is wat ik zei all1 jij kort het verhaal wat in... vandaar die naam :blink:
Don Falcone Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 ik vind het wel goed dat rockstar een donkere man als personage heeft gebruikt, werd tijd al de gta's hiervoor waren allemaal blanken
Trax Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Fijn voor je, niet boeiend, slotje
Recommended Posts