Jump to content

vuurwerk


kamranoi

Vuurwerk  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. Zouden jullie het leuk vinden als je in GTA IV vuurwerk als wapen zou gaan gebruiken en dat de oude wapens blijven?

    • jah das pas realistisch
      17
    • wat een *** poll
      13
    • srry kheb geen keuze
      4


Recommended Posts

Yow mensen ik vroeg me af of jullie het misschien leuk zouden vinden als jullie misschien in GTA IV vuurwerk als wapens wouden gebruiken.

mij zou dat iniedergeval wel gaaf lijken 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op Wat een *** pol gestemd omdat dit mensen op slechte ideeen kan brengen.

Veel mensen die GTA spelen zijn rond de vijftien en kunnen dus zo aan vuurwerk komen.

Als ze dan in een spelletje zien hoe je mensen kan verwonden met vuurwerk doen ze het misschien ook in het echt. Zoals wapens in GTA daar kunnen kinderen niet aankomen dus kunnen ze ook niet op het idee gebracht worden om met een UZI klasgenootjes af te knallen. Maar als ze leren hoe mensen met vuurwerk te verwonden/doden kunnen ze dit wel mee naar school nemen en mensen verwonden.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op Wat een *** pol gestemd omdat dit mensen op slechte ideeen kan brengen.

Veel mensen die GTA spelen zijn rond de vijftien en kunnen dus zo aan vuurwerk komen.

Als ze dan in een spelletje zien hoe je mensen kan verwonden met vuurwerk doen ze het misschien ook in het echt. Zoals wapens in GTA daar kunnen kinderen niet aankomen dus kunnen ze ook niet op het idee gebracht worden om met een UZI klasgenootjes af te knallen. Maar als ze leren hoe mensen met vuurwerk te verwonden/doden kunnen ze dit wel mee naar school nemen en mensen verwonden.

Boris H.

Je praat erover alsof veel jongeren die GTA spelen psygisch gestoort zijn. Ik denk niet dat kinderen die dat zullen leren dat ook daadwerkelijk gaan doen. Verder ben ik het helemaal met Arjen eens.

Bewerkt: door haha
Link to comment
Delen op andere websites

Waar staat nee? :/

Want aangezien de dagen in GTA niet net zo lang zijn als in het echt, zou het wel 100x oud en nieuw zijn.

ik sommige landen hoedt het nie oud en nieuw te zijn om vuurwerk te kopen :ch:

Ik heb op Wat een *** pol gestemd omdat dit mensen op slechte ideeen kan brengen.

Veel mensen die GTA spelen zijn rond de vijftien en kunnen dus zo aan vuurwerk komen.

Als ze dan in een spelletje zien hoe je mensen kan verwonden met vuurwerk doen ze het misschien ook in het echt. Zoals wapens in GTA daar kunnen kinderen niet aankomen dus kunnen ze ook niet op het idee gebracht worden om met een UZI klasgenootjes af te knallen. Maar als ze leren hoe mensen met vuurwerk te verwonden/doden kunnen ze dit wel mee naar school nemen en mensen verwonden.

Boris H.

drra heb je wel gelik in :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze dan in een spelletje zien hoe je mensen kan verwonden met vuurwerk doen ze het misschien ook in het echt.

Zegt degene met logo van Bully in z'n naam, ik dacht dat ik iets had gelezen dat je scheikundelessen kon volgen en dan ook iets van vuurwerk maken..... :duh:

Mij lijkt 't wel leuk, gezellig een romeinse kaars in je huis zetten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op Wat een *** pol gestemd omdat dit mensen op slechte ideeen kan brengen.

Veel mensen die GTA spelen zijn rond de vijftien en kunnen dus zo aan vuurwerk komen.

Als ze dan in een spelletje zien hoe je mensen kan verwonden met vuurwerk doen ze het misschien ook in het echt. Zoals wapens in GTA daar kunnen kinderen niet aankomen dus kunnen ze ook niet op het idee gebracht worden om met een UZI klasgenootjes af te knallen. Maar als ze leren hoe mensen met vuurwerk te verwonden/doden kunnen ze dit wel mee naar school nemen en mensen verwonden.

Boris H.

Je praat erover alsof veel jongeren die GTA spelen psygisch gestoort zijn. Ik denk niet dat kinderen die dat zullen leren dat ook daadwerkelijk gaan doen. Verder ben ik het helemaal met Arjen eens.

Boris H heeft het mischien wat sterk uitgedrukt. Maar ik ben het met hem deels eens. Als er in Gta vuurwerk zou zitten zouden ze met hun ''karakter'' allerlei rare stunts proberen uittehalen bijv: Vuurwerk onder autobanden zetten, vuurwerk tegen ruiten aansmijten ect. Dit kan ze echter wel op een idee brengen het in de realiteit met een paar vrienden ook even uit te proberen. Nou zal het niet zo zijn dat ze het mee naar school nemen en vervolgens op klasgenootjes uitproberen, maar denk aan vuurwerk onder de autobanden van rijdende auto's gooien of het vuurwerk tegen ruiten aan smijten, wat weer tot ernstige gevolgen kunnen lijden. Dat zal je minder met wapens hebben zoals een ''mes'' Want dat kunnen de meeste wel realiseren maar vuurwerk is altijd uitproberen en streken uithalen. Dan nu even mijn mening: Ik vind het zeker geen ''*** poll'' wat discussieren is over allerlei uitspraken is altijd wel leuk. Mijn antwoord is gewoon een dikke ''Nee'' want dan zouden ze ook alle dagen, maanden en jaartelligen erin moeten verwerken. Dat lijkt mij alleen maar voor meer ophef zorgen en een beetje onnodig.. Ze kunnen beter al die tijd steken in het maken van nuttige dingen zoals de Graphics en de omgeving ect.

Zo en nu zijn mijn vingers moe :puh: Global.

Link to comment
Delen op andere websites

Vuurwerk als wapen zou me een beetje raar lijken . Van iets leuks iets raars maken . Maar het zou wel mooi zijn . Bv dat je op de ps3 de datum instelt en als het dan nieuwjaar is dat ze in het spel ook gaan knallen .En zo met die geweldige graphics van De ps3 zal dat vast een mooi gezicht zijn . Ik ben er iedergeval voor . Maar voor als wapen niet :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...