Jump to content

vuurwerk


kamranoi

Vuurwerk  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. Zouden jullie het leuk vinden als je in GTA IV vuurwerk als wapen zou gaan gebruiken en dat de oude wapens blijven?

    • jah das pas realistisch
      17
    • wat een *** poll
      13
    • srry kheb geen keuze
      4


Recommended Posts

Ik wil er nog wat aan toevoegen:

Stel ze in GTA IV vuurwerk maken. Dan zal het ook een keer oud & nieuw moeten zijn. Dan kunnen ze alle dagen en tijd realiseren zoals in het echt. Dan loop je al tegen enkele probleempjes aan. Je doet een missie waar je bijv werkelijke tijd 5 minutjes over doet dan zal dat ook in de Gta zo gaan dat komt al naar mijn mening heel ongeloof waardig over verder zullen de dagen ook heel lang duren. Dus als je weer date's hebt dan gaat dat is ook niet snel, dan doe je er mischien een hele week over om de 100% te halen. Dan zal het al helemaal rampzalig zijn als sommigen missie's bijv. Alleen op donderdag 8.00-16.00 bespeeld kunnen worden want dan moet je werkelijk dagen wachten dus de game gaat snel vervelen. Maar als ze het met de tijd doen zoals nu in Gta Sa krijg je ook zoals Arjen al zij 100x oud & nieuw en ik denk, dat dat ook niet alles is. Na de 599x word je het aardig beu niet waar?

Global.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil er nog wat aan toevoegen:

Stel ze in GTA IV vuurwerk maken. Dan zal het ook een keer oud & nieuw moeten zijn. Dan kunnen ze alle dagen en tijd realiseren zoals in het echt. Dan loop je al tegen enkele probleempjes aan. Je doet een missie waar je bijv werkelijke tijd 5 minutjes over doet dan zal dat ook in de Gta zo gaan dat komt al naar mijn mening heel ongeloof waardig over verder zullen de dagen ook heel lang duren. Dus als je weer date's hebt dan gaat dat is ook niet snel, dan doe je er mischien een hele week over om de 100% te halen. Dan zal het al helemaal rampzalig zijn als sommigen missie's bijv. Alleen op donderdag 8.00-16.00 bespeeld kunnen worden want dan moet je werkelijk dagen wachten dus de game gaat snel vervelen. Maar als ze het met de tijd doen zoals nu in Gta Sa krijg je ook zoals Arjen al zij 100x oud & nieuw en ik denk, dat dat ook niet alles is. Na de 599x word je het aardig beu niet waar?

Global.

Vuurwerk heeft geen vast contract met oud en nieuw, waarom denkt iedereen dat?

Vuurwerk kan altijd afgestoken worden, dat het in ons regenlandje nou toevallig overal verboden is is bijzaak.

Ik zou het wel leuk vinden, rotjes naar mensen gooien en dan zien hoe hun been eraf geknald word ofzo, net zoals in GTA: VC :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...