DZOHC1 Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 heey ik had even vraagje bij die missie dat je weg moet rijden bij dat busje in die loods en er allemaal politie achter je aan zit , onploft mijn auto altijd hoe hebben jullie dat gedaan ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 Je bedoelt zeker de missie Money for Nothing. Ik quote even Wikigta. Brian Forbes verteld Vic het plan die hen drieën zeer rijk zal maken. Volgens Forbes zal Vic niets met drugs te maken hebben. Het enige wat hij moet doen is de politie af te leiden terwijl Brian en Lance wat goederen stelen van het schorem dat het in het land gebracht heeft. De drugs zijn reeds bij Brian dus is er geen drugverkeer nodig. Vic is gewoon de afleider. Hij moet de politie laten denken dat hij drugs bij zich heeft. Ze kunnen hem daarvoor niet arresteren, verteld Forbes. Begeef je naar het 'afleidingsbusje'. Op de parking bij Forbes' appartement staat een Sentinel geparkeerd maar je hoeft die niet verplicht te gebruiken. Stap bij voorkeur in de Sentinel met Lance en Brian en rij naar het busje dat zich op een afgelegen parkeerterreintje bevindt. Rij vervolgens naar het warehouse in Little Haiti en stop in de roze marker. Het busje blijkt de verkeerde kleur te hebben maar na een laag verf is dit opgelost. Stap opnieuw in het busje. Je wordt verzocht naar het zuiden te rijden, weg van Lance. Van zodra je de straat op rijdt, merkt de politie je op. Je hebt nu Wanted Level 3. Rij naar de Pay 'n' Spray om de politie af te schudden. Onderweg neemt Lance contact met je op via een radio. Op het scherm verschijnt een 'progress bar'. Dit toont aan in hoeverre Lance en Brian bezig zijn met het voltooien van de klus. Hou je wanted level totdat Lance zijn bestemming berijkt. Als Lance zijn werk heeft gedaan moet je de politie nog kwijt raken. Rij naar een Pay 'n' Spray. Mission Passed! Hopelijk snap je het nu wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fox Lenny Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 als je meteen in een pay 'n spray rijd ben je de politie kwijt, volgens mij mislukt de missie dan, je kan beter zo'n ster oppakken dat je ipv 3 2 sterren hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Wat je moet doen is het volgende : Lance en Forbes rijden richting Downtown en je moet de politie afleiden , dit doe je door naar de haven te rijden een daar wat rond te rijden ... Neem terwijl je onderweg bent naar de haven ook de Cop Bribe mee die daar aan Sunshine Auto's ligt . Je moet daar rondjes blijven rijden en de politie ontwijken tot je balke rechtsboven volledig leeg is . Succes! Edit : Ik heb even een kaartje gemaakt waar die Bribe ligt . Bron: http://nl.wikigta.org/index.php/Cop_Bribes...e_City_Stories) Bewerkt: 4 januari 2007 door Nicsan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DZOHC1 Geplaatst: 6 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 oke bedankt heb hem gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.