beanzz Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 ey ik heb het spel uitgespeeld want de credits kwamen ook enzo maar hij is pas op ongeveer 50 procent.... wat moet die andere 50 procent dan el niet zijn. mazzel <_< Reageren
gta-krc-lover Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 heb je sub-missies al gedaan? zoals trien missies,politie,brandweer,ambulance,... en ook die races in de stadions? ik denk dat je voor een tijdje zoet bent Reageren
beanzz Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2004 owja maar dan nog.. 50 % is wel eeg veeel :unsure: maar bedankt ! Reageren
pottevijn Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 ik heb de missies nog niet uit en heb al 69 % en ik doe niet zoveel sub missies hoor heb wel al alle scholen, en de missies van de vliegschool en zulke... Reageren
exa Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Heb je Millie al gedood voor de Card voor die Plan van Woozie? Let wel op, als je haar doodt, kan je geen 100% meer halen, want als de Progres vol is met Millie, krijg je een Pak (kleren). Dus.. Ik zal haar maar doden als de Progress helemaal vol is Reageren
beanzz Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2004 nee nog niet maar zal ik wel ff doen maarja als hij uit is gespeeld is zoiezo wel leuk odmat die gebieden er blijven en kan je lekker gangwars doen n gebieden overneme Reageren
mouse Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 nee nog niet maar zal ik wel ff doen maarja als hij uit is gespeeld is zoiezo wel leuk odmat die gebieden er blijven en kan je lekker gangwars doen n gebieden overneme Het is bijna onmogelijk om honderd % te krijgen. je moet ook alle tags, hoefijzers en oesters hebben of gedaan hebben. Dan niet te vergeten alle submissies. Reageren
mouse Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 nee nog niet maar zal ik wel ff doen maarja als hij uit is gespeeld is zoiezo wel leuk odmat die gebieden er blijven en kan je lekker gangwars doen n gebieden overneme Het is bijna onmogelijk om honderd % te krijgen. je moet ook alle tags, hoefijzers en oesters hebben of gedaan hebben. Dan niet te vergeten alle submissies. ik vergeet nog een aantal dingen je moet ook foto's maken. kijk bij gta warehouse daar vind je heel veel Reageren
Scott16 Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 (bewerkt) WAAAAAAAAAAAAAAAAAT :o :o :o ik heb millie laatst overhoop geschoten en die keycard uit haar huis gegrist wou je zeggen dat ik hem nu niet meer volledig kan uitspelen?? Bewerkt: 17 november 2004 door san_andreas_boy Reageren
Arr Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 (bewerkt) WAAAAAAAAAAAAAAAAAT :o :o :o ik heb millie laatst overhoop geschoten en die keycard uit haar huis gegristwou je zeggen dat ik hem nu niet meer volledig kan uitspelen?? WAAAAT??? hoef ik die relatie met Millie niet te ondergaan, maar kan ik haar gewoon afknallen en verder spelen? En is de enige consequentie dan dat ik niet 100 maar misschien 99% kan halen??? *pakt zijn UZI's* Bewerkt: 17 november 2004 door Arr Reageren
Trax Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 ONZIN Al schiet je ze allemaal stuk voor stuk dood, je hebt ze NIET nodig voor de 100%!!! Reageren
Arr Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 ONZINAl schiet je ze allemaal stuk voor stuk dood, je hebt ze NIET nodig voor de 100%!!! Hmmm.. dan is Millie vanochtend voor het laatst wakker geworden... :ph34r: Reageren
Mathmagic Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Heb je Millie al gedood voor de Card voor die Plan van Woozie?Let wel op, als je haar doodt, kan je geen 100% meer halen, want als de Progres vol is met Millie, krijg je een Pak (kleren). Dus.. Ik zal haar maar doden als de Progress helemaal vol is Je moet millie niet doden. Welke oelewapper heeft dat nu weer verteld? als je 50 procent bij millie hebt dan krijg je de sleutel van haar huis en kan je die gewoon in haar huis halen. Reageren
kardito Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 volgens mij heb je t verhaal pas uitgespeelt bij 70% ofzo.. 50 vind ik wel erg vaag Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Dat hoeft toch niet ik zit op 72.53% en heb nog niet alle misie's gehaald! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.