Jump to content

50 % .. hoe komt de rest vol??!!

Recommended Posts

Geplaatst:

ey ik heb het spel uitgespeeld want de credits kwamen ook enzo maar hij is pas op ongeveer 50 procent.... wat moet die andere 50 procent dan el niet zijn. mazzel <_<

Geplaatst:

heb je sub-missies al gedaan?

zoals trien missies,politie,brandweer,ambulance,...

en ook die races in de stadions?

ik denk dat je voor een tijdje zoet bent :puh:

Geplaatst:

ik heb de missies nog niet uit en heb al 69 % en ik doe niet zoveel sub missies hoor

heb wel al alle scholen, en de missies van de vliegschool en zulke...

Geplaatst:

Heb je Millie al gedood voor de Card voor die Plan van Woozie?

Let wel op, als je haar doodt, kan je geen 100% meer halen, want als de Progres vol is met Millie, krijg je een Pak (kleren). Dus.. Ik zal haar maar doden als de Progress helemaal vol is ;)

Geplaatst:

nee nog niet maar zal ik wel ff doen maarja als hij uit is gespeeld is zoiezo wel leuk odmat die gebieden er blijven en kan je lekker gangwars doen n gebieden overneme :D

Geplaatst:
nee nog niet maar zal ik wel ff doen maarja als hij uit is gespeeld is zoiezo wel leuk odmat die gebieden er blijven en kan je lekker gangwars doen n gebieden overneme :D

Het is bijna onmogelijk om honderd % te krijgen.

je moet ook alle tags, hoefijzers en oesters hebben of gedaan hebben.

Dan niet te vergeten alle submissies.

Geplaatst:
nee nog niet maar zal ik wel ff doen maarja als hij uit is gespeeld is zoiezo wel leuk odmat die gebieden er blijven en kan je lekker gangwars doen n gebieden overneme  :D

Het is bijna onmogelijk om honderd % te krijgen.

je moet ook alle tags, hoefijzers en oesters hebben of gedaan hebben.

Dan niet te vergeten alle submissies.

ik vergeet nog een aantal dingen je moet ook foto's maken.

kijk bij gta warehouse daar vind je heel veel

Geplaatst: (bewerkt)

WAAAAAAAAAAAAAAAAAT :o :o :o ik heb millie laatst overhoop geschoten en die keycard uit haar huis gegrist

wou je zeggen dat ik hem nu niet meer volledig kan uitspelen??

Bewerkt: door san_andreas_boy
Geplaatst: (bewerkt)
WAAAAAAAAAAAAAAAAAT :o  :o  :o  ik heb millie laatst overhoop geschoten en die keycard uit haar huis gegrist

wou je zeggen dat ik hem nu niet meer volledig kan uitspelen??

WAAAAT??? hoef ik die relatie met Millie niet te ondergaan, maar kan ik haar gewoon afknallen en verder spelen? En is de enige consequentie dan dat ik niet 100 maar misschien 99% kan halen??? *pakt zijn UZI's*

Bewerkt: door Arr
Geplaatst:
ONZIN

Al schiet je ze allemaal stuk voor stuk dood, je hebt ze NIET nodig voor de 100%!!!

Hmmm.. dan is Millie vanochtend voor het laatst wakker geworden... :ph34r:

Geplaatst:
Heb je Millie al gedood voor de Card voor die Plan van Woozie?

Let wel op, als je haar doodt, kan je geen 100% meer halen, want als de Progres vol is met Millie, krijg je een Pak (kleren). Dus.. Ik zal haar maar doden als de Progress helemaal vol is ;)

Je moet millie niet doden.

Welke oelewapper heeft dat nu weer verteld? :D

als je 50 procent bij millie hebt dan krijg je de sleutel van haar huis en kan je die gewoon in haar huis halen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...