CJ-SA Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 idd op 50% kun je hem hebben uitgespeeld dan heb je wel heel weinig submissie's gedaan maar goed Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 ik had millie ook vermoord dus ik dacht dat ze nooit meer terugkwam entoen verveelde ik me en ging oesters zoeken na 5 oesters is ze weer levend Reageren
Bling Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 je moet gewoon alle missies halen en collectables vinden. Ook moet je alle street en stadionraces gedaan hebben. Verder ook nog natuurlijk de politie, brandweer en ambulance missies. Ik bijna alles gehaald, op de 50 snapshots en enkele andere dingen na en zit nu op 94% Reageren
Joriz Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 GTA San Andreas Checklist: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...dreas_Checklist Reageren
gta 88 Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Geplaatst: 27 december 2005 ik denk dat ik ook geen 100 % meer kan halen want ik kan niet racen is gewooon bug maar ik broberen hem zo ver moogelijk uit te spelen dan heb ik hem niet voor niets gekocht Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Ho, ho. Je hebt hem ook niet voor niets gekocht. Als je eens opnieuw installeerd en je savegame's goed bewaard. Dan zou hij het wel weer goed moeten doen. Dus installeer het spel eens opnieuw dan is alles waarschijnlijk weer gefixed en kun je weer vol spelen. Je zou ook een kunnen chekken of je bij die website (deze, klik) waar je savegame's kan downloaden ook die bug voorkomt. Zoniet, zou je eens overnieuw kunnen beginnen. Ruurd31.. Reageren
djbackdoor Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Sub-missies gedaan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.