Jump to content

Autosculpt

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste mensen,

In mijn NFS Carbon versie voor de Xbox 360 heb ik autosculpt geunlockt, maar als ik het toepas op mijn auto's kan ik met geen mogelijkheid de schuifjes die de vorm bepalen verzetten. Ik heb alle knoppen al geprobeerd, maar niks werkt. Moet ik dit nog apart unlocken, of is dit een bug?

:bier: Nuke[NL]

Geplaatst:

Volgensmij was dat je stick omhoog en naar recht maar ik weet het niet zeker en veel suc6 met verder zoeken as het niet klopt.

Geplaatst:

Dan heb je waarschijnlijk nog niet de juiste Crew Members. Hiervoor heb je Frabricator's nodig.

Voor bepaalde onderdelen heb je de wingman Sal nodig, die krijg je na 4 tot 6 races aangeboden.

Andere onderdelen kunnen aangepast worden zodra je Colin in je crew hebt. Hiervoor moet je het gebied van Wolf verslaan. Dat is het linker gebied van de drie eerste gebieden.

Geplaatst:

Je moet bepaalde mensen in de cariere inhuren om dit te kunnen doen. Je komt ze vanzelf tegen, je kunt ze niet eens uit de weg dus maak je niet druk.

In het hoofdmenu kun je voor de lol wagens tunen. Daar kunt het wel.

Nog veel plezier met Carbon! :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...