joppie Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Heej, Wil iemand misschien voor mij de dates doen? Die iemand ben ik dan heel erg dankbaar. Heb alleen nog een vraagje: Blijft het balkje bij die ene persoon (date) helemaal vol nadat je 100% hebt bij die date? GEEN auto's uit de garages a.u.b. Alvast bedankt. Veel plezier en succes. (eerst ff vraag beantwoorden) Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Nee, die raakt helaas weer leeg... Reageren
joppie Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Nee, die raakt helaas weer leeg... maar de kleding bij de huizen in El Quebrados en SF bij de golfbaan blijven dan toch wel na die 100% (politie uniform en ambulance uniform) Reageren
.Timothy Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Beloningen als kledij en auto's blijven behouden... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Ik doe de dates dan wel, ookal zijn ze saai.. Sorry Joppie maar ik heb niet zoveel zin meer om ze te doen, ik vindt het namelijk teveel werk en dat kost voor mij teveel tijd. Nogmaals excuses. Bewerkt: 5 januari 2007 door -Matthijs- Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Heb alleen nog een vraagje: Blijft het balkje bij die ene persoon (date) helemaal volnadat je 100% hebt bij die date? (eerst ff vraag beantwoorden) Dat hangt ervan af waar je bent. Als je in LS bent dan zal alleen het percentage van Denise minder worden als je haar telefoontjes niet aanneemt en/of als je niet meer met haar uit gaat. Datzelfde geldt voor Katie en Michelle als je in SF bent, ben je in SF dan blijft het percentage v/d andere vriendinnen buiten SF gelijk. Uit ervaring vermoed ik dat de Desert en de Badlands qua vriendinnen 1 gebied vormen, ik was nl. in de Desert toen ik 'n telefoontje kreeg van Helena en of ik ff op de koffie wilde komen .P.S. Waarom doe je 't niet zelf? Zo moeilijk is 't toch niet Reageren
-eend- Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 gewoon zo iemand mee neme en op wikigta kijke waar dat mens wil ete of danse of wat dan ook en als je klaar ben naar huis brenge.. dus nie moeilijk nee .. Reageren
joppie Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik doe de dates dan wel, ookal zijn ze saai.. Ok badankt Matthijs Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.