sam-hendrix Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Er is iets heel geks gebeurd met mijn SA. Als ik in een voertuig stap, gaat de camera(mijn beeld)rondjes draaien om het voertuig heen. Als ik op V druk veranderd er niks. Alleen in de 'Cinematic vieuw' en 'het zicht vanuit de auto' doet ie het niet. Onder de voertuigen valt bij mij: Auto's Helikopters Vliegtuigen Motors etc. Als ik een Jetpack neem gebeurt het niet. Het is gebeurd nadat ik deze savegame heb gedownload: Savegame Ik heb SA gedeïnstalleerd en weer geïnstalleerd, maar het is niet weg. Ik weet echt niet meer hoe ik het moet oplossen, wie kan mij helpen Sam Reageren
Twankala Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 ik weet niet hoe het komt dat je beeld ineens rond gaat draaien... maar ik weet iniedergeval hoe het komt dat het met de jetpack niet zo is! de jetpack word niet als een voertuig gerekend. dus het is waarschijnlijk alleen als je in voertuigen stapt. je moet ook is kijken of het met karts enzo gebeurt! hier heb je een kaart waar je karts kunt vinden.vindplaats karts succes Reageren
sam-hendrix Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 ik weet niet hoe het komt dat je beeld ineens rond gaat draaien...maar ik weet iniedergeval hoe het komt dat het met de jetpack niet zo is! de jetpack word niet als een voertuig gerekend. dus het is waarschijnlijk alleen als je in voertuigen stapt. je moet ook is kijken of het met karts enzo gebeurt! hier heb je een kaart waar je karts kunt vinden.vindplaats karts succes Met karts gebeurt hetzelfde... Sam Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ga naar Mijn Documenten>GTA SA User Files, en verwijder het bestandje "gta_sa.set" dat daar staat. Kijk dan of het opgelost is. Reageren
The GamerII Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Als je hem deïnstalleerd, moet je ook altijd de GTA San Andreas map weghalen in Deze Computer>Locale Schijf>Program Files>Rockstar Games En je moet ook nog(ik weet zelf niet of dit effect heeft) GTA San Andreas User Files weghalen En dan weer opnieuw installeren en hij zal het volkomen goed doen Suc6 ermeer Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Als je hem deïnstalleerd, moet je ook altijd de GTA San Andreas map weghalen in Deze Computer>Locale Schijf>Program Files>Rockstar GamesEn je moet ook nog(ik weet zelf niet of dit effect heeft) GTA San Andreas User Files weghalen En dan weer opnieuw installeren en hij zal het volkomen goed doen Suc6 ermeer User files zou ik niet weghalen want dan ben je al je savegames kwijt en kan je weer overnieuw beginnen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Dit probleem heb ik ook welleens. Het ligt aan de muis. Je muis staat dan zo dat het beeld precies boven het voertuig staat, waardoor het beeld raar gaat ronddraaien. Neem eens een ander camera standpunt door op de v toets te drukken. Verschuif de muis nu een paar keer, en kijk of het nog zo is. Verwijder ook gta_set uit Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files. Nu zijn je settings weer standaard en zal het probleem niet meer moeten voorkomen. Als dit nog niet werkt, dan ligt het waarschijnlijk aan de savegame. Je kan deze helaas niet meer spelen. Je kan hier op het forum dan aan iemand een nieuwe savegame vragen. Reageren
sam-hendrix Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik heb alles geprobeerd, behalve mijn savegame verwijderen... Moet dat echt? Sam Ik heb mijn savegame verwijderd, en ben een nieuwe game gestart. Als je op het fietsje moet, gaat de cam weer ronddraaien. Nu heb ik dus allen geprobeerd. Ik weet het echt niet meer nu..... Sam Reageren
Silverbyte Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Misschien staat je Mouse Sensitivity te hoog. Dit kun je veranderen door het volgende te doen: Ga naar Options -> Controller Options (Ofzoiets) -> Mouse Configuration, daar kun je namelijk je Mouse Sensitivity aanpassen. Ik weet niet zeker of het werkt, het is maar een suggestie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.