Jump to content

Saw

Clowntje_93

Saw vraagjes  

31 leden hebben gestemd

1. 1. Heb je al eens een Saw deel gezien?

• Ja, Saw I en II
      12
    • Ja, Saw I alleen
      3
    • Ja, Saw II alleen
      2
    • Nee, maar ik wil ze wel zien
      5
    • Nee, en dat lijkt me ook niets :kots:
      6
    • Wat is Saw?
      2
  2. 2. Ga je Saw III zien?

• Ja, gelijk in de bios!
      8
    • Ja, maar ik wacht wel tot ie op DVD is
      9
    • Ja, maar eerst Saw I en/of II zien
      3
    • Nee, maar ik heb I en II wel gezien
      1
    • Nee, wil ik nooit zien
      7
    • Wat is Saw?
      2

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb een klein stukje van Saw I gezien en ik ga vanavond Saw III kijken. Ben benieuwd..

Heel veel jongens zeggen dat Saw I het leukst is, Saw II wordt iets minder en Saw III zuigt. ><

Ligt volgens mij meer eraan dat het niet meer iets nieuws is, een derde deel wordt meestal snel meer van hetzelfde. Ik vond Saw III ook minder, maar het verhaal is op zich wel goed voor Saw/horror begrippen.

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Clowntje_93

7

• RobertSA

3

• Wesley

2

• Dx11

2

Geplaatst:

wat een sh*t film, slecht en voorspelbaar verhaal, voor Saw begrippen helemaal geen vette en bloedorstige "traps", het is nog meer uitgemolken dan deel II (wat ook al uitgemolken was maar niet zo erg) :ch:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet welke SAW ik heb gezien, maar het was die waar bij het begin zo'n man met zijn hoofd in zo'n klem zit, en dat tie dan die sleutel uit zijn oog moet snijden. Had ik graag in het echt bij willen zijn om te zien dat die Klem dicht klapte, heb je een keer weer wat stoers te vertellen. :bier:

Ik wil sowieso alle SAW's een keer gezien hebben, k vind het te gekke films.

Niet zo goed als 'the hitcher' en de 'the hitcher, i've been waiting..' natuurlijk.

Bewerkt: door DJ Vincento
Geplaatst:

Saw lijkt mij eigenlijk best wel een leuke film om te zien.

Ik heb nog géén 1 van de 3 films gezien.

Het lijkt mij ook niet verstandig om deze film te gaan bekijken als je een beetje misselijk bent.

Maar ik ben zeker van plan om deze films eens te gaan bekijken.

En dan begin ik natuurlijk eerst bij deel I en dan bij II en uiteindelijk III, die ik waarschijnlijk niet in de bioscoop ga kijken.

Griezelfilms vind ik meestal niet leuk, doe dan beter een film met een verhaal :puh:

Oh maar Saw heeft wel een verhaal, met veel geheimen en achtergronden van mensen enzo. Maar ik hou ook wel van horror zonder verhaal, zoals The Texas Chainsaw Massacre, gewoon een gek met een kettingzaag die een aantal jongeren achterna zit, heerlijk! :bier:

EDIT:

Nadat ik al een tijd geleden Saw I op DVD heb bekeken, keek ik al gelijk uit naar de volgende Halloween in 2005. Want elke Saw is tot nu toe op de Halloween uitgekomen. En tot nu toe ook nog elk jaar met goede resultaten naar mijn mening. Saw II heb ik vorig jaar gezien, alleen vond ik hem minder dan deel één uit de reeks.

En ik heb gister Saw III bekeken, en die was nog veel geweldiger dan de delen ervoor. Ik kijk al reikhalzend uit naar Saw IV, dit jaar Halloween! :Y

Dus dit is niet het laatste deel? Cool! :D

Maar ik kon niet in de bios komen. :-( Ben nog geen 16.

Bewerkt: door Clowntje_93
Geplaatst:

Saw is stoer! Maar ranzig :puh: Gek dat ik het leuk vind om mensen te zien lijden. :clown: Maar die gast die ze opsluit spoort echt niet!

Ik heb ze alle 3 meerdere keren gezien, echt goede films zijn het. ik heb over 3 gestemd op in de bios maar dat is niet helemaal waar, ik heb m gewoon op me pc (al een week of 5) ow btw er komt ook een deel 4 want deel 3 had weereens zo'n open einde, john is wel weer dood, maar dat dachten we van saw 2 ook dus hij zal wel op een of andere manier tot leven komen...[/font]

Bewerkt: door DX11
Ik heb ze alle 3 meerdere keren gezien, echt goede films zijn het. ik heb over 3 gestemd op in de bios maar dat is niet helemaal waar, ik heb m gewoon op me pc (al een week of 5) ow btw er komt ook een deel 4 want deel 3 had weereens zo'n open einde, john is wel weer dood, maar dat dachten we van saw 2 ook dus hij zal wel op een of andere manier tot leven komen...[/font]

Waarom zei je dat nou weer? IK wil niet dingen van het plot al weten! Gebruik dan SPOILER tags. :t

Bewerkt: door Clowntje_93
Geplaatst:

Waarom zei je dat nou weer? IK wil niet dingen van het plot al weten! Gebruik dan SPOILER tags. :t

sorry ik zal het even aanpassen, moet jij je quote ook even weghalen he :puh:

Geplaatst:

sorry ik zal het even aanpassen, moet jij je quote ook even weghalen he :puh:

waarom?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...