Jump to content

Saw

Clowntje_93

Saw vraagjes  

31 leden hebben gestemd

1. 1. Heb je al eens een Saw deel gezien?

• Ja, Saw I en II
      12
    • Ja, Saw I alleen
      3
    • Ja, Saw II alleen
      2
    • Nee, maar ik wil ze wel zien
      5
    • Nee, en dat lijkt me ook niets :kots:
      6
    • Wat is Saw?
      2
  2. 2. Ga je Saw III zien?

• Ja, gelijk in de bios!
      8
    • Ja, maar ik wacht wel tot ie op DVD is
      9
    • Ja, maar eerst Saw I en/of II zien
      3
    • Nee, maar ik heb I en II wel gezien
      1
    • Nee, wil ik nooit zien
      7
    • Wat is Saw?
      2

Recommended Posts

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Clowntje_93

7

• RobertSA

3

• Wesley

2

• Dx11

2

Geplaatst:

ik heb ze nog nooit gezien, maar dat wil ik wel! ik koop ze wel een keer op dvd, of huur een van de films ofzo.

Geplaatst:
Wat is SAW

Saw zijn drie horrorfilms. De films gaan over sadist Jigsaw, die mensen opsluit, en hen laat kiezen uit twee opties; of ze zullen sterven, of ze zullen blijven leven. Om te blijven leven zal de gevangene eerst pijn moeten lijden. De film werd voor het eerst vertoond op het Sundance Film Festival' in januari 2004. Inmiddels zijn er al twee vervolgen gemaakt, waarvan het derde deel in het najaar van 2006 in première ging. Zelfs een vierde deel staat gepland voor 2007.

Saw was financiëel gezien een groot succes; de film had een budget van 1,2 miljoen dollar, maar bracht meer dan 55 miljoen dollar op. Filmrecensenten ontvingen de film wisselend. Op de filmsite Rotten Tomatoes kreeg de film een score van 45%, wat wil zeggen dat de film niet al te goed is. Echter, op de meest bekende filmsite IMDB kreeg de film een 7,6.

De film werkt gemaakt na een gelijknamige 8 minuten-durende film. Producer Gregg Hoffman was erg enthousiast over die film en bedacht dat speelfilm van normale lengte veel succes kon hebben. Saw bracht uiteindelijk 102 miljoen dollar op, honderd keer meer dan het budget.

(wikipedia)

Klik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...