deagle Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Hoi . Ik ben op zoek naar Artwork uit GTA : VCS omdat ik die wil verwerken in een signature ... ?! Met artwork bedoel ik zoiets ; maar dan alleen de achtergrond hé . Alvast bedankt! @ Mods : Ik wist niet of dit hier of in het graphics gedeelte moest maar ik heb hem toch hier gezet ... ?! >>> Door SummerBase: Nicsan, dit past beter in het Graphics Algemeen Forum denk ik, bij deze verplaatst. <<< Reageren
maarte41 Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Hier staat denk ik ongeveer alle artwork die er van vice city stories bestaat. Reageren
The GamerII Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Daar had ik ook zo'n groot probleem mee... En dom dat ik was. Ik nam altijd met Vice City en San Andreas tijdens het laden een printscreen ervan En dan sneed ik het onderste stuk waar het balkje van laden staat en het logo er van weg. En ik moet ik eerlijk zijn, het zag er niet uit . En nóg eerlijker: Maarte41, je hebt me erg goed geholpen. Erg bedankt!. Reageren
deagle Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Bedankt maarte41 . Het ( simpele ) resultaat vind je in mijn signature en avatar . Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 ->Nicsan, leuk dat die van mij gekozen hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.