Twenty Eyes Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Rate's? Bewerkt: 5 januari 2007 door Twenty Eyes Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Prachtig eerlijk gezegd. Mooie dame, mooi gerenderd en ook je naam staat er netjes in. Wat dat betreft een 9 Wat ik alleen niet mooi vind en direct dacht toen ik het plaatje zag zijn die vlekken op haar arm en in haar gezicht. Het is net alsof ze de waterpokken heeft :$. Nou ja, beetje kort door de bocht misschien maar dat was mijn allereerste gedachte.....maar voorderest 1034 keer beter dan ik zou kunnen Reageren
RS-modder Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik dacht dat schapen helemaal geen sigs onden maken nee hoor grapje. Nu ontopic erg mooi maar die vleken door gta sheep waterpoken genoemd maken het minder mooi daar door een 8.5 anders had je een 9 gehad. Reageren
BigM Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Prachtig eerlijk gezegd. Mooie dame, mooi gerenderd en ook je naam staat er netjes in. Wat dat betreft een 9 Wat ik alleen niet mooi vind en direct dacht toen ik het plaatje zag zijn die vlekken op haar arm en in haar gezicht. Het is net alsof ze de waterpokken heeft :$ . Nou ja, beetje kort door de bocht misschien maar dat was mijn allereerste gedachte.....maar voorderest 1034 keer beter dan ik zou kunnen Nou dan heeft u erg orgineele waterpokken gehad .Ookal dat ,dat een orgineele gedachte is dacht ik dat het de vlekken van een koe waren . ONTOPIC Omg wat een top sig kan niet anders zeggen. Mooie background plus die waterpokken /brush . idd jammer dat hij door die mooie vrouw gaat (sorry maarja puberteid he).Simpele maar zeer mooie tekst . Echt grandioos veel is het allemaal niet maar het is gewoon een top sig die ik zo mooi vind dat ik er niks op aan te merken heb ! Nu ga je het beleven hoor ! eerste indruk Omg ik ben hier getuigen van een meesterwerk van de meester zelf . Van goch is hier niks bij . Hatchoe 10 kleur Vloeit op de background over van licht naar donker . Natuurlijk de persoon zelf die standaard kleur heeft duuh .Hatchoe 9.5 tekst Hooliefackemolie past prima bij de sig 10 cijfer Mijn manier van rate is ondertussen bekend . Je krijg thet cijfer van alle gegeven die jij verdient . En je krijgt Die 10 Voor deze top sig die zelfs de sheep's zijn aandacht trok Bewerkt: 4 januari 2007 door Speciial_marc.5 Reageren
gammie_ Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Rate's? Hallo Twenty Eyes Laat ik maar meteen beginnen met de rate Plus punten: De achtergrond ziet er zeer orgineel uit. Je render is er mooi ingezet. Tekst staat zoals die moet staan niet storend of abnormaal groot. Min punten: Zoals de meeste, ben ik het er ook mee eens dat je die vlekken beter had (kunt) weglaten. Nou zal ik het geen ''waterpokken'' noemen zoals onze ''schaap'' hier in het midden. Ik hou het gewoon bij modder vlekken Hoewel je ze er mooi in hebt gezet staat het dus niet. En dan zijn we al weer bij de Conclusie aangekomen. Eerste indruk: 9.0 Render: 8.8 Tekst: 8.0 Achtergrond: 8.5 Effecten: 8.5 Cijfer: 8.6 Ga zo door! Global. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Bedankt voor jullie commentaar. Ik heb nu een 2e versie gemaakt waarop er geen vlekken op Nelly's gezicht of arm zitten. Reageren
BigM Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 Ik had je al een 10 gegeven . Hoger kan niet . Maar zo vind IK hem wel beter >>> Door GTA-Sheep: Ja, inderdaad veel beter 20 .....een 9,7 wat mij betreft nu<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.