Jump to content

Freefall

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
ik kom maar niet voorbij die missie freefall het lukt me niet ik kom nie in dat vliegtuig met die *** dodo

Hey jurr.p :cya: ,

Freefall is inderdaad een hele lastige missie. Maar er zijn wel wat tips voor. Onder andere deze: Ga heel hoog vliegen, véél hoger dan de corona van het vliegtuig waar je met de dodo doorheen moet vliegen. Op het moment dat je het vliegtuig op je scherm ziet, duik je naar beneden, richting het vliegtuig. Je hebt nu veel snelheid, veel meer snelheid dan het vliegtuig waar je in moet zien te komen. Als het goed is, moet het nou een stuk makkelijker zijn om de missie te halen. :) Verder is het gewoon een hele lastige missie, die bijna niemand in één keer kan halen. Het is dus ook een kwestie van veel oefenen. ;)

Wil het dan nog steeds niet lukken, en je hebt GTA San Andreas op de PC, dan kun je altijd nog je savegame plaatsen, zodat iemand anders de missie voor je uit kan spelen. Zo plaats je je savegame:

Eerst ga je kijken in welk slot je savegame staat. Een slot is zeg maar de plaats waar de savegame staat. Dit klinkt een beetje vaag, dus heb ik even een plaatje gemaakt:

slotsag0.png

Stel dat jouw savegame dus de bovenste in de lijst is, dan staat die savegame in slot 1. Staat jouw savegame op de tweede plek van de lijst, dan staat die savegame in slot 2. Enzovoort. Oke, je weet nu in welk slot je savegame staat. Nu ga je de savegame uploaden. Als je op GTAForum een post aan het maken bent, staat er onder het witte typvlak waar je de post in typt, een ding om bestandjes te uploaden. Ik het het hierover:

uploadendg4.png

Klik op Bladeren..., ga naar Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files. Nu zie je in die map als het goed is deze bestanden staan: GTASAsf1.b, GTASAsf2.b, GTASAsf3.b, GTASAsf4.b, GTASAsf5.b, GTASAsf6.b, GTASAsf7.b, GTASAsf8.b. Dat zijn de savegames. Hoe weet jij nou welke savegame je moet uploaden? Dat is heel simpel:

Staat je savegame in Slot 1? Dan upload je GTASAsf1.b

Staat je savegame in Slot 2? Dan upload je GTASAsf2.b

Staat je savegame in Slot 3? Dan upload je GTASAsf3.b

Staat je savegame in Slot 4? Dan upload je GTASAsf4.b

Staat je savegame in Slot 5? Dan upload je GTASAsf5.b

Staat je savegame in Slot 6? Dan upload je GTASAsf6.b

Staat je savegame in Slot 7? Dan upload je GTASAsf7.b

Staat je savegame in Slot 8? Dan upload je GTASAsf8.b

Als je een savegame hebt gekozen, klik je op Deze bijlage toevoegen:

uploaden2ba7.png

Nu ga je verder met je bericht, en je plaats het als je er klaar mee bent.

Dit kan dus alleen als je GTA San Andreas op de PC hebt. ;)

Heel veel succes met de missie. :)

EDIT: Ik zal nog even een filmpje maken om te laten zien wat ik bedoel met dat ''hoger vliegen, en duiken''. Het filmpje staat binnen nu en een uur op het forum :)

EDIT 2: Het filmpje is klaar. :) Klik hier om het filmpje te bekijken: Klik. Je hoeft het filmpje niet eerst ingewikkeld te downloaden, zoals je bij bijvoorbeeld RapidShare wel moet. Nee, je klikt gewoon op de link, en dan kun je het filmpje direct bekijken. Het filmpje moet natuurlijk wel even laden. Dat laden duurt iets langer dan een minuutje, en sneller als je een snelle internetverbinding hebt.

Je ziet op het filmpje dat ik best hoog ga vliegen, hoger dan het vliegtuig waar ik in moet. Op het moment dat ik het vlietuig waar ik in moet, op het scherm zie, ga ik in een duikvlucht naar beneden. Nou heb ik veel snelheid, dus kan ik makkelijk door de corona (de cirkel) heen.

Ik hoop dat het bij jou nu ook zo makkelijk gaat. :) Nogmaals veel succes.

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

ik kom maar niet voorbij die missie freefall het lukt me niet ik kom nie in dat vliegtuig met die *** dodo

Hey jurr.p :cya: ,

Freefall is inderdaad een hele lastige missie. Maar er zijn wel wat tips voor. Onder andere deze: Ga heel hoog vliegen, véél hoger dan de corona van het vliegtuig waar je met de dodo doorheen moet vliegen. Op het moment dat je het vliegtuig op je scherm ziet, duik je naar beneden, richting het vliegtuig. Je hebt nu veel snelheid, veel meer snelheid dan het vliegtuig waar je in moet zien te komen. Als het goed is, moet het nou een stuk makkelijker zijn om de missie te halen. :) Verder is het gewoon een hele lastige missie, die bijna niemand in één keer kan halen. Het is dus ook een kwestie van veel oefenen. ;)

Wil het dan nog steeds niet lukken, en je hebt GTA San Andreas op de PC, dan kun je altijd nog je savegame plaatsen, zodat iemand anders de missie voor je uit kan spelen. Zo plaats je je savegame:

Eerst ga je kijken in welk slot je savegame staat. Een slot is zeg maar de plaats waar de savegame staat. Dit klinkt een beetje vaag, dus heb ik even een plaatje gemaakt:

slotsag0.png

Stel dat jouw savegame dus de bovenste in de lijst is, dan staat die savegame in slot 1. Staat jouw savegame op de tweede plek van de lijst, dan staat die savegame in slot 2. Enzovoort. Oke, je weet nu in welk slot je savegame staat. Nu ga je de savegame uploaden. Als je op GTAForum een post aan het maken bent, staat er onder het witte typvlak waar je de post in typt, een ding om bestandjes te uploaden. Ik het het hierover:

uploadendg4.png

Klik op Bladeren..., ga naar Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files. Nu zie je in die map als het goed is deze bestanden staan: GTASAsf1.b, GTASAsf2.b, GTASAsf3.b, GTASAsf4.b, GTASAsf5.b, GTASAsf6.b, GTASAsf7.b, GTASAsf8.b. Dat zijn de savegames. Hoe weet jij nou welke savegame je moet uploaden? Dat is heel simpel:

Staat je savegame in Slot 1? Dan upload je GTASAsf1.b

Staat je savegame in Slot 2? Dan upload je GTASAsf2.b

Staat je savegame in Slot 3? Dan upload je GTASAsf3.b

Staat je savegame in Slot 4? Dan upload je GTASAsf4.b

Staat je savegame in Slot 5? Dan upload je GTASAsf5.b

Staat je savegame in Slot 6? Dan upload je GTASAsf6.b

Staat je savegame in Slot 7? Dan upload je GTASAsf7.b

Staat je savegame in Slot 8? Dan upload je GTASAsf8.b

Als je een savegame hebt gekozen, klik je op Deze bijlage toevoegen:

uploaden2ba7.png

Nu ga je verder met je bericht, en je plaats het als je er klaar mee bent.

Dit kan dus alleen als je GTA San Andreas op de PC hebt. ;)

Heel veel succes met de missie. :)

EDIT: Ik zal nog even een filmpje maken om te laten zien wat ik bedoel met dat ''hoger vliegen, en duiken''. Het filmpje staat binnen nu en een uur op het forum :)

ok ik hep het voor de pc dus als het me morguhh nog nie is gelukt dan plaats ik een save game

Geplaatst:

Deze missie is inderdaad moeilijk om voor de eerste keer te spelen, toch is het best simpel en ik zal dan ook wat tips geven. Ten eerste moet je hoogte winnen, dit omdat het vliegtuig vééls te snel gaat om op normale snelheid in te halen, laat staan door de Corona te vliegen. Wanneer je ver boven de zee zit en je ziet het vliegtuig op je radar aankomen, gaan dan alvast een grote cirkel draaien, zodat je meteen strak erachter aan kan. Zit je er eenmaal achteraan, dan duik je naar beneden en zo kom je in de buurt van het vliegtuig. Probeer vervolgens altijd met het vliegtuig vloeiende bochten te nemen, want het is een gevoelig apparaat. Veel succes! ;)

• 4 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...