DaBeast Posted January 4, 2007 Report Posted January 4, 2007 Eigenlijk was deze tut oorspronkelijk voor DutchyBier bedoelt, omdat de tut van Bradley offline was. Maar omdat er nog mensen dit zouden kunnen volgen, maak ik heb voor het publiek . De tutorial gaat over basic poligon editen, de meeste functies die je gebruikt bij het maken van je models. Deze tutorial bevat: Cutten. Extrude. Mirror. Bridge. Bevel. Scale. Move. ... Download de tutorial. Momenteel is hij aleen gehost op Filefront, later zal ik hem ook hosten op mijn eigen site. Vriendelijke groeten, DaBeast Quote
deagle Posted January 4, 2007 Report Posted January 4, 2007 Een heel goede tutorial ! Zeker voor de beginnende modder ( zoals mij dus )! KUTGW! Quote
GTA_XP Posted July 30, 2007 Report Posted July 30, 2007 Kun je alsjeblieft de directe link geven? >>> Door DaBeast: Link is gefixt .<<< Quote
kevinkrs Posted December 5, 2009 Report Posted December 5, 2009 De link is dood Kan iemand hem voor me opnieuw uploaden? Quote
Recommended Posts