Jump to content

Personen zijn raar afgebeeld

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Kan iemand mij helpen? Ik heb vandaag san andreas gekocht. Alles werkt prima. Alleen de mensen op straat zijn doorzichticht/in stukjes.

Kan iemand mij helpen??

Groetjes

Geplaatst:
Hallo,

Kan iemand mij helpen? Ik heb vandaag san andreas gekocht. Alles werkt prima. Alleen de mensen op straat zijn doorzichticht/in stukjes.

Kan iemand mij helpen??

Groetjes

Ik denk dat je video kaart drivers te oud zijn, zoek nieuwe drivers voor je video kaart op de site van de fabrikant.

Als je niet weet wat voor videokaart je hebt: Start --> Uitvoeren --> Dxdiag en dan naar het tabblad beeldscherm gaan, ik hoop je hiermee voldoende te hebben geholpen, als het niet lukt help ik je graag verder.

Killerfist

Geplaatst:

Hallo daar..

Alvast bedankt voor de tip maar ik ben niet zo'n held op het gebied van hardwareupdates.

Ik weet zeker dat het niet aan de kaart ligt want die is pas nieuw.

Kan iemand mij zeggen welke update ik moet hebben. > www.asus.com > download > modelnr: a9250.

Alvast bedankt

Geplaatst:

Volgens mij heb je hetzelfde probleem als dat in dit topic. Daar staat tevens de oplossing voor dit probleem.

Mocht dit niet hetzelfde zijn, dan zal het probleem nogeens geanalyseerd moeten worden.

Geplaatst:
Hallo daar..

Alvast bedankt voor de tip maar ik ben niet zo'n held op het gebied van hardwareupdates.

Ik weet zeker dat het niet aan de kaart ligt want die is pas nieuw.

Kan iemand mij zeggen welke update ik moet hebben. > www.asus.com > download > modelnr: a9250.

Alvast bedankt

Wat die drivers betreft, probeer deze voor Windows XP. Mocht het niet werken kun je ook deze proberen voor de 64-bit versie van Windows.

Geplaatst:

Hallo..

Ik ben het nu aan het downloaden.

Moet ik als het klaar is het unzippen en gewoon installeren of..

Groetjes

Geplaatst:

Gewoon unzippen met Winzip oid. Het bestand zal wel een toepassing (.exe) bevatten. Gewoon dubbelklikken en volgen wat er staat.

Echt moeilijk zal het wel niet zijn, maar mochten er toch problemen zijn, post je het maar hier.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...