Dare Devil Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Waarom moeilijk doen met photoshop (wat sommige mensen niet eens hebben) of een userbar voor je laten maken in het "Userbar aanvraag topic" als je er zelf, makkelijk en snel, één kan maken? Ga gewoon naar userbarmaker.com en maak er zelf één! Na ongeveer 3 keer te hebben geprobeerd kun je met een mooie userbar op de proppen komen, er zijn natuurlijk ook wel dingen die daar niet kunnen, maar daar heb ik persoonlijk niet al te veel moeite mee. Ik hoop niet dat ik nu een regel breek door een link te geven, als dat zo is mag je dit hele topic (of de link) gerust verwijderen, maar ik dacht dat het wel handig zou zijn voor de mensen de een userbar willen. Reageren
Rullez Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Volgens mij is er hierzo al een topic over. Rullez Reageren
Lord of War Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik heb er ook al eens van gehoord, van die Userbarmaker. Ik denk dat mensen die userbars maken met Photoshop dit zélf willen kunnen. Het is waarschijnlijk ook wel leuker als je zelf userbars kunt maken. Op Photoshop kun je ook meer dingen/effecten toevoegen op je userbar. Met de Userbarmaker kun je enkel een standaard userbar uploaden. Ikzelf gebruik deze Userbarmaker niet, ik maak deze zelf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.