Jump to content

Artistic Girl

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is een erg orgineel geheel. Ik vind dat er ook veel te zien is, dus ik verveel me niet als ik ernaar kijk.

Het meisje op het plaatje is erg groot. Dat vind ik erg leuk om te zien. En ondanks dat ze helemaal zwart is, ziet ze er toch vrolijk uit. De drie oranje/gele lichtjes in je plaatje zijn de puntjes op de i. Ze zorgen ervoor dat al het donkere van het plaatje wordt verlicht. Ik zie ook dat er een soort "spetters" omhoog vliegen.

Is het de bedoeling dat ze in een plas loopt?

Het zwarte lijntje wat van haar arm komt is ook erg gepast

Ik denk alleen dat het mooier is als er meer lijntjes zouden bij staan.

Ik geef je een 9,1/10. Ik vind het knap hoe je al die effecten erin hebt verwerkt.

Bewerkt: door Twenty Eyes
Geplaatst:
Dit is een erg orgineel geheel. Ik vind dat er ook veel te zien is, dus ik verveel me niet als ik ernaar kijk.

Het meisje op het plaatje is erg groot. Dat vind ik erg leuk om te zien. En ondanks dat ze helemaal zwart is, ziet ze er toch vrolijk uit. De drie oranje/gele lichtjes in je plaatje zijn de puntjes op de i. Ze zorgen ervoor dat al het donkere van het plaatje wordt verlicht. Ik zie ook dat er een soort "spetters" omhoog vliegen.

Is het de bedoeling dat ze in een plas loopt?

Het zwarte lijntje wat van haar arm komt is ook erg gepast

Ik denk alleen dat het mooier is als er meer lijntjes zouden bij staan.

Ik geef je een 9,1/10. Ik vind het knap hoe je al die effecten erin hebt verwerkt.

Bedankt voor je Rate 20ogen :puh: Over die 'Spetters', dat heb ik er maar bij gedaan omdat het anders zo leeg is.

Geplaatst:

het ziet er leuk uit, en het is leuk om naar te kijken. Je hebt warme kleuren gebruikt. Alleen doordat je 'Artistic Girl' zwart is valt ze een beetje weg in de achtergrond / je kan er niet goed zien. Probeer voor de achtergrond eens Image > Adjustments > Shadow/Highlight om de shaduw en het licht wat aan te passen.

75% - Jammer dat je de 'Artistic Girl' wat minder goed kan zien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...