Jump to content

Carspawner

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik had een vraagje, ik zag in een ander topic dat je ergens de carspawner kan downloaden.

Dus ik downloaden.. ID nr.van de Mesa (ID 500) invoeren, kijk ik in m'n spel, maar nee hoor geen Mesa voor m'n neus.

Kan iemand me uitleggen hoe dit dan werkt? :?

Of moet je hier weer een nieuw spel beginnen en alles over nieuw doen omdat je het dan niet met je oude savegame kan doen...

Wie heeft ervaring met dit ding of weet hoe en wat, mag het zeggen.

Alvast bedankt. :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik upload je wel een andere carspawner,

misschien doet deze het

( bij mij wel )

klik!

Als het niet zo is kan het zijn dat je een beetje geknoeit hebt met de Mesa

Ik had dat met de faggio :puh:

Bewerkt: door yvea0
  • 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)
SWYV heeft hier de Vehicle IDs van de voertuigen in San Andreas eens gepost. Een groot deel daarvan kan je ook terugvinden op WikiGTA, wat inclusief screenshots is.

Thanks man! :)

Zou het trouwens ook kunnen dat de spawner niet werkt in versie 2 (die ik heb)?

Bewerkt: door Myxomatosis
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Even een bump want ik heb een probleem.

Ik had een verkeerd ID ingevuld, en ik had al eens gelezen dat je dat neit moet doen.

Het ging per ongeluk, en toen kreeg ik een foutmelding in het spel (met rapport verzenden enzo) en nu kan ik m niet meer opstarten, hij geeft dezefde fout aan, kan gtasa.exe niet opstarten, rapport verzenden of niet verzenden

Kan dit verholpen worden, of moet ik m opnieuw installeren?

Geplaatst:
Even een bump want ik heb een probleem.

Ik had een verkeerd ID ingevuld, en ik had al eens gelezen dat je dat neit moet doen.

Het ging per ongeluk, en toen kreeg ik een foutmelding in het spel (met rapport verzenden enzo) en nu kan ik m niet meer opstarten, hij geeft dezefde fout aan, kan gtasa.exe niet opstarten, rapport verzenden of niet verzenden

Kan dit verholpen worden, of moet ik m opnieuw installeren?

Er is iets mis met je '.exe', dus opnieuw installeren zou de beste optie zijn. Wanneer geeft hij die melding overigens, als je het spel zelf, of als je de spawner opstart? In ieder geval, om dit te voorkomen raad ik je aan of een andere carspawner te gebruiken waarin je geen ID hoeft in te vullen. Of je neemt een garage editor, daarmee kan het simpelweg niet fout gaan..

Geplaatst:

Als ik gtasa.exe wil opstarten, het spel dus

ik krijg m niet meer aan :(

maar msischien is het te repareren

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...