Nielok Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Onderwerp: Gwen Stefani Soort design: Signature Size design: max. 500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M. Na de jouwe komt de mijne
Mastertuner Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Tegen wie ga je het opnemen want er staat namelijk geen 2de naam in je topictitel. Of is dit zo?
Matiscus Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Tegen wie ga je het opnemen want er staat namelijk geen 2de naam in je topictitel. Of is dit zo? Dit is namelijk zo. Ik zal het jou even kort uitleggen hoe het allemaal in zijn werk gaat: Hij maakt een topic aan, en vraagt wie het tegen hem wil op nemen. Als hij die iemand gevonden heeft, kunnen we beginnen stemmen. Wie de meeste stemmen krijgt. Wint deze battle. Nu terug ontopic, verdere reacties graag via PB.
Nielok Geplaatst: 9 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Aangenomen (eindelijk) veel succes met je sig, hele mooie trouwens (render precies afkomstig uit wind it up ) Dizzee Nielok Stemmen tot en met 11januari!
BangBros Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 (bewerkt) Oke mensen laten we beginnen ik Ik vind die van Dizzee zeer mooi. En bij Nielok mocht wat meer kleur. Dus ik stem voor Dizzee Bewerkt: 9 januari 2007 door BangBros
BigM Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Mijn stem is voor Nielok . Ik vind zijn sig wat mooier omdat hij rustiger is . En die donkere effecten vind ik beter bij der passen . En vooral is de tekst bij deze erg mooi . Die van dizzee (tekst) vind ik weer minder en ik vind zijn sig te vel dus . Nielok ik stem op jou.
Tunix Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Ik vind ze allebei erg mooi, maar die van Dizzee is wat levendiger. Ik vind zijn font ook wat mooier. In die van Nielok had inderdaad wat meer kleur mogen zitten. Mooie effecten allebei Ik vind Nielok zijn achtergrond heel mooi. Het was erg moeilijk, maar mijn stem gaat toch naar.... Dizzee. Maar allebei de sigs zijn van grote klasse
demontventoux Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Beiden zeer mooie sigs maar mijn uiteindelijke stem gaat naar Dizzee. Waarom? Omdat ik die van Nielok net een tikkeltje te donker vind. Dat donkere geeft wel wat een beetje zo een "mysterische" dunk over Gwen Stefanie maar toch ga ik voor de meer "losbandige" Stefanie Het blauwe vind ik een zeer geslaade kleur ten opzichte van haar gezicht. Bij beiden zijn de effecten zeer mooi gelukt, dus daarom zei ik ook al dat ik beide sigs zeer geslaagd vind! Proficiat
.Levi. Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Winnaar Dizzee +1 punt! Verliezer Nielok. Topic closed & Ranking updated!
Recommended Posts