Jump to content

Big Smoke en Ryder


~Lance Vance

Recommended Posts

IK vond die ryder echt een **** want hij dacht altijd dat hij het beter kon BV. robbing uncle sam

jij doet alles en staat die **** daar op legerventjes te schieten met het slechtste geweer in het spel

en hij kan niet eens mikken !!! :bonk:

WTF

wat Big Smoke betreft ik bond hem de max

echt iemand die ik als vriend beschouwde in het spel

alleen hebben al je "homies" zo'n domme wagens

WTF

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    6

  • Lance Vance Dance

    2

  • delidadas

    2

  • morfanaion

    2

Smoke was voor mij ook altijd een teleurstelling. Hij zag me er zo een leuke uit die om je gaf.

Ryder die werkte altijd op mijn zenuwen, dus die had ik totaal niet graag.

Ryder had altijd comentaar op iedereen, terwijl hij het zelf niet veel beter kon. Smoke probeerde het dan altijd weer goed te brengen. Dit kan je vooral zien als je met de auto rijd in de missie: Reuniting The Families.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Big Smoke eigenlijk wel cool! Maar ik vond het raar dat hij niet op grove street woonde, maar in Ballas territory. Hij was 1 van mijn lievelings personages.

Ryder vind ik een stuk minder. Ik was blij dat ik hem kon vermoorden. :puh: En Ryder zat altijd te zeuren op andere mensen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bewonder Big Smoke en Ryder vind ik wel een geinig iemand

omdat hij AAAAALLLLTIJD high en stoned is. Maar het verbaasd me dat Ryder bij de kennis is.

In de missie waar ik Big Smoke moest helpen naar andere wereld, heeft het me diep geraakt.

Ik dacht zo van "waarom moest ik hem afmaken, hij is een goede gangster" en hoe CJ naar hem keek

toen BS zijn hoofd slap hield.

Link to comment
Delen op andere websites

In die cutscene zie je hem wel met die green sabre, maar als je "The Introduction" hebt gezien, zie je dat het een paar Balla OG's zijn die vinden dat maar eens een einde moet komen aan het leven van Sweet. Dat doen ze toevallig in een groene Sabre,

Niet toevallig een groene Sabre, maar een GROENE sabre... Oftewel de kleuren van Grove, waardoor het minder op zou vallen... CJ zegt ook in de cutscene van The Green Sabre: THE green sabre, (oftewel, Maar dat is de auto van waaruit de drive-by is gedaan!) en het zal geen toeval zijn dat Tenpenny, Polish lap dog, Ryder en Big Smoke uit de garage komen waar die auto staat. Ik zeg niet dat ze achter de aanslag zitten, maar wel dat ze weten wie de daders zijn en dus medeplichtig...

Link to comment
Delen op andere websites

Ryder was op zich wel cool in z'n doen. 't is wel duidelijk dat hij een "hands on"-kerel is. Niet stil thuis zitten, maar de straat op, bezig zijn. Ik denk dat het juist daarom zo belangrijk was dat hij al redelijk vroeg gekilled werd. Als je het in lijn zou trekken met Vice City dan is Ryder Ricardo Diaz waar BS Lance is. Dus de timing komt redelijk overeen. Eerst de eerste backstabber, dan de game verder spelen en vervolgens de verborgen backstabber.

Smoke is niet openlijk een backstabber, hij speelt de psychologische spelletjes om mensen tegen elkaar uit te spelen en er zelf als winnaar uit te komen. Dat hij sowieso iets te maken heeft gehad met de aanslag op Sweet, staat als een paal boven water. De Green Sabre getuigt daar gewoon van. Ook al zat hij niet in de auto, hij handelt kennelijk al een tijd met de Ballas. Mijn vermoeden, hij heeft Grove Street over willen nemen om vervolgens samen met de Ballas z'n drugszaakjes te runnen. Dat Beverly hier het slachtoffer van is geworden heeft hij nooit gewild. Dat blijkt ook wel uit het feit dat hij met hand en tand haar huis verdedigt als CJ thuis komt.

Overigens kun je Ryder makkelijker killen door vanaf de pier gelijk de boten te vernietigen met de minigun, dit werkte bij mij gelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens kun je Ryder makkelijker killen door vanaf de pier gelijk de boten te vernietigen met de minigun, dit werkte bij mij gelijk.

Dat heb je dan met cheats gedaan want het is onmogelijk dat je de Minigun dan al hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens kun je Ryder makkelijker killen door vanaf de pier gelijk de boten te vernietigen met de minigun, dit werkte bij mij gelijk.

Dat heb je dan met cheats gedaan want het is onmogelijk dat je de Minigun dan al hebt.

Nee, ik heb niet gecheat. Ik weet niet meer precies welke missie, maar er is een missie die je kunt doen voordat je Pier 69 pakt, waarin je een minigun kunt pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ryder is gewoon en wannebe gangster & vriend.

Maar Smoke vond ik altijd wel aardig en leuk. Alleen toe ik SanAndreas al een tijdje aan het spelen was vond ik het raar dat Smoke naar een Ballas gedeelte ging en wonen. Dus toen had ik al de gedachte dat er iets niet klopte. Uiteindelijk blijkt dit dus ook. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Smoke ook sympathiek, maar als het op actie aankwam is hij een flop. Bv in 1 van de eerste missies moet je een wagen van de Ballas vernietigen om te voorkomen dat ze de homies vermoorden. In die missie zit iedereen te schieten, of te rijden (CJ). Maar Smoke die zit te eten. Vond ik wel grappig :puh:. Spijtig dat ie dood moest. CJ had ook heel veel spijt dat het zo moest... Maar Ryder is iets anders. Die had al van het begin iets tegen CJ... Constant comentaar op alles. En zo'n uitdagende stem. Ik ou er nooit bevriend mee geraken (was CJ ook niet). Ik vond het leuk toen ie werd vermoord. Ook al bood ie heel veel tegenstand (heel die achtervoilging in de boot). Ik vind het normala dat ie verzwegen word, hij profiteerde alleen maar van Grove en verrade ze dan nog. Dat ie Kendel probeerde te vermoorden verbaast me helemaal niets... Bij de weinige actie keren ging het nog wel... Maar ja. Alle homies kunnen goed schieten (met uitzondering van Smoke :puh:).

Conclusie: Ik vind Smoke sympathiek _O_ en erg dat ie sterft, gellukig gebeurd dit maar op het einde. Ryder vind ik een vuile verrader die moest sterven :Y

Overigens kun je Ryder makkelijker killen door vanaf de pier gelijk de boten te vernietigen met de minigun, dit werkte bij mij gelijk.

Dat heb je dan met cheats gedaan want het is onmogelijk dat je de Minigun dan al hebt.

Nee, ik heb niet gecheat. Ik weet niet meer precies welke missie, maar er is een missie die je kunt doen voordat je Pier 69 pakt, waarin je een minigun kunt pakken.

Dit is waar, als je eerst de Las Venturas missies uitspeelt, komt er een missie van Tempenny waarbij je een zakenman moet achtervolgen, eerst in ene heli en dan op de auto. Als je hem niet vermoord optijd. Stopt ie ergens waar heel veel FBI agenten zijn. Daar ligt een minnigun met 200 kogels. Overigens kun je gene minigun krijgen met cheats alleen met een trainer.

IK vond die ryder echt een **** want hij dacht altijd dat hij het beter kon BV. robbing uncle sam

jij doet alles en staat die **** daar op legerventjes te schieten met het slechtste geweer in het spel

en hij kan niet eens mikken !!! :bonk:

WTF

wat Big Smoke betreft ik bond hem de max

echt iemand die ik als vriend beschouwde in het spel

alleen hebben al je "homies" zo'n domme wagens

WTF

Idd, bij robbin uncle sam en bij die inbreek missie. Bij robbing uncle Sam is ie een grote last ipv hulp. Je moet hem altijd komen redeen anders sterft ie en mission failed...

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

Ryder is gewoon en wannebe gangster & vriend.

Maar Smoke vond ik altijd wel aardig en leuk. Alleen toe ik SanAndreas al een tijdje aan het spelen was vond ik het raar dat Smoke naar een Ballas gedeelte ging en wonen. Dus toen had ik al de gedachte dat er iets niet klopte. Uiteindelijk blijkt dit dus ook. :bier:

ben het met je eens alleen jah Smoke ging de mist in hé :N

maar wel leuk die laatste missie dat je Biggie weer ziet :D!

Link to comment
Delen op andere websites

waarom had dan big smoke op het einde zich groen gekleed en niet paars want hij werkte toch ni meer voor grove sorry voor dat te doen maar ik heb nog altijd geen antw gekregen wie kan er is antwoorden aub

Link to comment
Delen op andere websites

big smoke vond ik altijd een goed personage, triest van rockstar games dat ze het moesten maken dat hij je vijand wordt, diep triest! altijd kwam hij voor cj op, ondanks dat hij zelf eigenlijk de vijand was. en waarom probeert hij cj en sweet koud te maken? ze waren vrienden! volgens mij is end of the line ook niet zo leuk als je smoke koud moet maken...

Ryder vond ik altijd al eigenaardig, hij was zelf altijd heel erg gemeen vond ik!! is hij de leider van de ballas geworden ofzo?... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...