Jump to content

Big Smoke en Ryder


~Lance Vance

Recommended Posts

big smoke vond ik altijd een goed personage, triest van rockstar games dat ze het moesten maken dat hij je vijand wordt, diep triest! altijd kwam hij voor cj op, ondanks dat hij zelf eigenlijk de vijand was. en waarom probeert hij cj en sweet koud te maken? ze waren vrienden! volgens mij is end of the line ook niet zo leuk als je smoke koud moet maken...

Ryder vond ik altijd al eigenaardig, hij was zelf altijd heel erg gemeen vond ik!! is hij de leider van de ballas geworden ofzo?... :7

wat zeggen smoke en ryder trouwens tegen elkaar in the introduction, het lijkt erop dat ze toen al bezig waren met de ballas, wel knap dat ze dan toch het zo verborgen kunnen houden en gewoon samen met sweet enzo een paar ballas afknallen tijdens de los santos missies

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ~Lance Vance

    6

  • Lance Vance Dance

    2

  • delidadas

    2

  • morfanaion

    2

Big Smoke vond ik al iets te verdacht aardig, en Ryder was gewoon super irritant met zijn gedoe over dat weglopen. En nadat je Ryder vermoord hebt dan krijg je te horen dat ie Kendl wou verkrachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Big Smoke vond ik wel een toffe kerel, ondanks het feit dat hij Grove Street heeft verraden. Het leuke aan hem is dat hij alles doet om geld te verdienen, en om zichzelf beroemd te maken. Hij heeft alles goed weten te verbergen, en hij was best aardig. Hij kwam ook altijd voor CJ op wanneer Ryder hem afkraakte. Ook in de missie 'End of the Line', in de cutscene voor Smoke zijn dood, doet hij in het begin nog wel aardig, ook al weet hij dat CJ is gekomen om hem te vermoorden. Smoke mag er in feite best wel zijn vind ik.

Ryder daarin tegen vind ik een geheel ander verhaal. Hij had altijd kritiek op CJ's rijstijl, en op -bijna- alles van wat hij doet. Hij was veel aan de drugs, noemde CJ een mietje omdat hij alles veel te link vond van wat Ryder deed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond ze in het begin goede kerels Smoke vooral, maar Ryder beetje klootzak die CJ in problemen bracht ik vind eerlijk gezegt best jammer dat Smoke dood gaat in het einde maar dat komt door de drugs dat hij zo is geworden Ryder vind ik echt een verrader hij was altijd negatief over CJ en schelden gewoon een rot gast.

Het zou wel leuk blijfen als Smoke nog gebleven was, hij was heel aardig altijd voor CJ ze zouden goede vrienden kunnen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ryder vind ik een vuile verader. Hij wou ook je zus nog verkrachten. En hij denkt dat hij een genie is terwijl hij eigenlijk gewoon gigantisch dom doet. :duh::bonk:

Die rook doet wat met zijn hersens 0_0

Met Big smoke heb ik minder problemen mee. Hij zei aan het einde ook dat het hem speet van alles.

Link to comment
Delen op andere websites

Smoke was gewoon een loyale Grove street OG die de wereld anders zag, hij vond geld belangrijker dan The Grove.

Ryder daarentegen was (srry voor de fans) gewoon een ''nobody'' hoewel hij toch een OG was, soor vele uitspraken was dan ook bewezen dat niemand het van Smoke verwacht had, wel van Ryder dus. Ik denk dat dat komt omdat iedereen van the grove weet dat Ryder gewoon een meeloper is. K vond Smoke echt enorm cool en een enorme aanwinst voor the grove, zoals CJ al vlak na Smoke's dood zei. ( ''man....what a waste....'') Al in al, Big Smoke is een echte Original Gangster :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Smoke gewoon een grappige met z'n stoer praatje, en eerst wist ik niet dat ik SMoke moest vermoorden,maar die missie heeft me wel 6keers gekost.

Gewoon omdat ik Smoke niet kon(ik kon het wel,maar ik was er altijd niet bij me hoofd)doden.

Ryder vond ik een mietje om te zeggen.

Hij was echt een sul,ik heb direcht kunnen vermoorden omdat die echt *** is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ryder vind ik een van de leukste personages, Big Smoke daarintegen een van de saaiste!

Het maakte me dus niks uit dat ik hem moest vermoorden, maar Ryder vond ik wel minder leuk om te doden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...